Kontrola/Regulacja zaworów będzie szczątkowym kosztem w porównaniu z kosztami remontu a pozwoli być może zdiagnozować, czy remont jest faktycznie wymagany.
Najpierw kontrola/regulacja zaworów
Cieszy mnie,że zrobiłeś to co było konieczne
Widzę że problem rozwiązany w bardzo małych pieniądzach ,zawory wszystkie wymienione czy częściowo ,nowe uszczelniacze itd.
oj, Xedos, przestań – przecież tylko regulacja na płytkach wykonana była, do wymiany zaworów czapkę trzeba z silnika podnieść..
-tu również się nie zgodzę, dla silnika raczej wszystko jedno czy na gazie, czy benzynce, może podasz jeszcze jaki dystans na Pb trzaby przejechać,żeby przygotować silnik do pracy na gazie?ja i tak bym pojeździł sporo na PB aby aby góra silnika ułożyła się na benzynie ,to zawory dostają po pupie od gazu
Nie ma co się spinać, jeździmy na gazie, żeby b yło taniej – kolega dzięki Jaksie zaoszczędził blisko 2tys złotych a Ty sugerujesz,żeby je zainwestował w drogą benzynę
