auto gaśnie, krztusi się po dodaniu gazu
1, 2
Czyli jednak mogę wymigać błędy? To dobrze. I skoro nie mam diody MIL (check engine) to rozumiem, że muszę stworzyć ten mały obwodzik z diodą i opornikiem? Dziękuje Panowie za informacje, pozwolę sobie w niedalekiej przyszłości zapytać o interpretację błędów jeśli mi się uda zabawa w elektrotechnika:D
- Od: 6 sty 2012, 22:57
- Posty: 84
- Skąd: Kraków
- Auto: MAZDA 323F BJ 1.5 i 16V LPG
decadent napisał(a):Nie ma co się spierać, bo to nie jest istotne od kiedy co weszło – ZL na Europę ma OBD I i tyle. Chyba wiem co mam. Xedos ma tutaj rację...
w dniu dzisiejszym gościła u mnie BJ/ZL z OBD II.załączyć fotki?
To jak to w końcu jest? U mnie wygląda to tak.
Złącze Diagnostics oraz coś czarnego pod kierownicą:
To w końcu mogę sobie kody błędów wybłyskać czy nie? (przepraszam za tragiczną jakość zdjęć robionych telefonem)
Złącze Diagnostics oraz coś czarnego pod kierownicą:
To w końcu mogę sobie kody błędów wybłyskać czy nie? (przepraszam za tragiczną jakość zdjęć robionych telefonem)
- Od: 6 sty 2012, 22:57
- Posty: 84
- Skąd: Kraków
- Auto: MAZDA 323F BJ 1.5 i 16V LPG
elkanguro napisał(a):To jak to w końcu jest? U mnie wygląda to tak.
Złącze Diagnostics .... oraz coś czarnego pod kierownicą:
To w końcu mogę sobie kody błędów wybłyskać czy nie? ....
Możesz wybłyskać kody błędów – poczytaj o tym np. tutaj
To czarne "coś" to nawet nie wiem co to może być (nie widać napisów) ale zapewne nie służy to do diagnostyki
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości