Wymiana czy remont silnika? 323 bj 1999 1,5 + gaz Warszawa

Postprzez zadra » 17 lis 2016, 20:07

Kontrola/Regulacja zaworów będzie szczątkowym kosztem w porównaniu z kosztami remontu a pozwoli być może zdiagnozować, czy remont jest faktycznie wymagany.

Najpierw kontrola/regulacja zaworów

Cieszy mnie,że zrobiłeś to co było konieczne :)

Widzę że problem rozwiązany w bardzo małych pieniądzach ,zawory wszystkie wymienione czy częściowo ,nowe uszczelniacze itd.

oj, Xedos, przestań – przecież tylko regulacja na płytkach wykonana była, do wymiany zaworów czapkę trzeba z silnika podnieść..
ja i tak bym pojeździł sporo na PB aby aby góra silnika ułożyła się na benzynie ,to zawory dostają po pupie od gazu
-tu również się nie zgodzę, dla silnika raczej wszystko jedno czy na gazie, czy benzynce, może podasz jeszcze jaki dystans na Pb trzaby przejechać,żeby przygotować silnik do pracy na gazie?
Nie ma co się spinać, jeździmy na gazie, żeby b yło taniej – kolega dzięki Jaksie zaoszczędził blisko 2tys złotych a Ty sugerujesz,żeby je zainwestował w drogą benzynę <diabełek>
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3325 (41/89)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez xedos1972 » 18 lis 2016, 00:38

Zadra może przeczytaj od początku ze zrozumieniem .
intermatteo napisał(a): Wymiana zaworów, szlifowanie, nowe uszczelki i regulacja wyniosły mnie 370zł. !


Jedź też do gaziarza aby ci ustawił odpalanie z gazu ,będziesz miał jeszcze taniej i nie będziesz kupował benzyny bo droga .Do zbiornika wlej wtedy wodę aby pompa miała co przelewać bo dla ciebie wszystko jedno czy silnik działa na Pb czy LPG ,koniec tematu miszczu :D
xedos1972
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 00:15
Posty: 879 (0/15)
Skąd: Łódź
Auto: 323S/BJ/1.5 ZL/LPG/1999r.

Postprzez intermatteo » 19 lis 2016, 21:46

Na razie daruję sobie kolejne działania przy aucie. Najważniejsze że z silnikiem skończyły się problemy. BJtka powróciła do żywych.
Żona na dniach rodzi, nie potrzebuję dodatkowych wrażeń przy aucie :) a jak sytuacja w domu się ustabilizuje, wtedy pomyślę o regulacjach gazu!

Panowie, dzięki wielkie za pomoc i sugestie. Bez Was ta historia prawdopodobnie by się tak dobrze nie skończyła i nabiłbym kabzę jakiemuś niedouczonemu mechanikowi.
Pozdrawiam!

Jeszcze tylko dodam, że spalanie samoistnie wróciło do starej normy. Teraz pali mi ok. 9,5 l. LPG/100km przy dojazdach do pracy 40km dziennie, 50:50 miasto i trasa. Przy wyższych cenach LPG to kolejna bardzo dobra wiadomość :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 paź 2012, 07:53
Posty: 11 (5/1)
Skąd: Warszawa - Stara Miłosna
Auto: MAZDA 323f, bj, benzyna z gazem 1,5 ZL, 1999, 291 tys km.

Postprzez zadra » 21 lis 2016, 01:43

Zadra może przeczytaj od początku ze zrozumieniem .

Przeczytałem ze zrozumieniem i wiem doskonale tak jak Ty,że wymiany zaworów za 370zł się nie wykona, bo same uszczelki potrzebne do wykonania tej naprawy to wartość zbliżona do opisanej.
Chcesz się czepiać wpisów i udowadniać,że masz rację – proszę bardzo, ale ja doskonale zdaję sobie sprawę z tego,że autor tematu błędnie opisał wykonane prace, co dodatkowo potwierdził kolejnymi wpisami w temacie.

Edytowałem post. Nie pochwalamy wycieczek osobistych. Następnym razem będzie ostrzeżenie. -Mr_Bartek
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3325 (41/89)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323