Cykliczne przerywanie silnika.

Postprzez Marwis » 27 kwi 2012, 13:18

Witam.
Od początku mam problem z pojedynczymi szarpnięciami silnika. Takie wypadanie zapłonu zdarza się tylko w przedziale 2,5-3k obr i tylko przy ustalonej prędkości auta, nigdy podczas przyspieszania czy zwalniania. Jeśli uda mi się utrzymać jednostajną prędkość na ww obrotach, przerywanie powtarza się cyklicznie co ok. 3s zarówno na LPG jak i benz. Do tej pory wymienione świece i przewody oraz jedna cewka. Dioda nie wymigała mi żadnego błędu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 313
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez Marwis » 3 maja 2012, 20:53

Nikt nie ma pomysłu? Cokolwiek czego można się złapać.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 313
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez Bo_Lo » 3 maja 2012, 22:32

moze ECU ?podobnie jest w astrach 2 z silnikiem x16szr.sam to przerabialem.tam jest to popularny problem.winne sa zimne luty i spalone diody w ecu.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Marwis » 4 maja 2012, 21:07

Być może wina komputera. Używane od 50zl stoją, ale sama podmiana chyba nic nie da, bo zdaje się z immo będą cyrki?
A tak wgl. to gdzie ECU jest zamontowany?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 313
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323