Strona 1 z 3
problem z dostaniem przegubu

Napisane:
23 mar 2009, 23:01
przez Suloo
witam.mam do wymiany przegub zewnetrzny lewy(chyba oba sa takie same).we wszystkich katalogach internetowych nie moge znalesc tej czesci do mojego modelu,poniewaz gdy sa do dohc to sa z abs.a ja takiego cuda w madzi nie posiadam.czy ktos wie jakie by pasowaly??mozliwe ze temat juz byl ale w szukajce nie znalazlem odpowiedzi na to pytanie.pomoze ktos??

Napisane:
24 mar 2009, 03:10
przez gregorius 323 F
Najpewniej przegub z absem będzie pasował do twojej mazdy jedyna różnica to występowanie zębatki od abs którą w niektórych przegubach można przeciąć iwyrzucić i mamy przegub bez abs-u
Pozdrawiam

Napisane:
24 mar 2009, 06:31
przez tadeyro
Nie ma problemu z dostaniem przegubu bez ABS-u.
Ja do swojej potrzebowałem z ABS a kupiłem bez i teraz mi leży w domu


Napisane:
24 mar 2009, 09:16
przez Suloo
bez abs tez jest sporo ale wszystkie do wersji sohc.jest miedzy nimi jakas roznica??

Napisane:
24 mar 2009, 17:00
przez SponeR
wg. mnie raczej nie ma różnicy pomiędzy sohc a dohc ale głowy nie dam
jedyna to taka że sohc wyleciał jeden wałek
mi mechanior przeguby bez absu kupił i przełożył pierscień
więc nie ma róznicy (tez głowy nie dam) jakie kupisz
a jak ja szukalm to na allegro było pełno tego...

Napisane:
24 mar 2009, 17:09
przez Suloo
pelno jest ale do sohca jak sa na dohc to sa z abs
i nie walek wylatal tylko walek dolozyli bo sohc wychodzily predzej


Napisane:
24 mar 2009, 18:59
przez SponeR
http://allegro.pl/item580380440_przegub ... mocja.html
MX3 – z silnikami 1.6i 16V – okres prod. 7.1991 – 10.1993
MX3 – z silnikami 1.6i 16V – okres prod. po 11.1993
BEZ ABS
wpisz w allegro "przegub mx3" i ci wyskoczy łot choliery


Napisane:
24 mar 2009, 19:45
przez Suloo
no ten mnie akurat zaskoczyl.ostatnio szukalem to albo do 90km albo z abs.58zł made in japan.ciekawe czy dlugo polata.i wychodzi na to ze sa te same do obu silnikow

Napisane:
24 mar 2009, 20:44
przez SponeR
wiesz to jest najtańszy przykład:P
ceny sa od 58zł do 185

więc cos wybierzesz
jak to mówią "tanie mięso psy jedzą" więc ja bym takiego nie brał
ale takie około 90zł firmowe jakieś
poszukaj jaka firme przegubów mają w sklepach internetowych
moze beda wlasnie na allegro
http://www.m-parts.pl/-c-8_170.html
sklep yoozia z forum
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Problemy z przegubami? – WĄTEK ZBIORCZY

Napisane:
19 kwi 2009, 03:15
przez MX3 GREEN
mam taki problem,podczas jazdy moja magda nie skreconych kołach po zdjęciu nogi z gazu złychac delikatne turkotanie niby z przegubów, ale na luzie juz nie .czy to przeguby?
Wymiana Przegubu a zbieżność ???

Napisane:
19 kwi 2009, 12:14
przez gonzus1989
Pytanko!

Czy przy wymianie przgubu zewnętrznego konieczne jest ustawienie zbieżności ,z tego co mi mechanik mówił to coś tam sie zmienić mogło przy odkręcaniu amorków itd. Prosze o opinie.

Napisane:
19 kwi 2009, 13:34
przez JaySon
Witam. Jeżeli były wymieniane tylko przeguby to nie jest konieczna zbieżność chyba że ruszane były końcówki drążków kierowniczych, odkręcanie amortyzatorów nie powinno wpłynąć na geometrię kół, hehe chyba że prali młotkiem ..... za bardzo hehe ale wątpie


Napisane:
19 kwi 2009, 14:24
przez sps-snipers
Nie trzeba nic ustawiać


Napisane:
19 kwi 2009, 14:25
przez gonzus1989
Była cała wyciągana lewa oś łącznie z przegubem wewnętrznym (w celu sprawdzenia )..

Napisane:
19 kwi 2009, 14:26
przez gonzus1989
Mam lekkie ściąganie na lewo w trakcie przyśpieszania.. nie wiem co to mogło sie stać

Napisane:
19 kwi 2009, 14:41
przez Krzysztof Gromadzki
Jeżeli auto po naprawie ściąga Ci na którąś stronę to ja osobiście pojechałbym na sprawdzenie zbieżności i/lub geometrii. Wiele stacji diagnostycznych dysponuje urządzeniami do pomiarów ułożenia kół np: urządzeniem Hunter. Koszt samego pomiaru nie powinien przekroczyć 50 zł a może dużo powiedzieć o zawieszeniu, lub pomoże wykluczyć pewne jego elementy.

Napisane:
19 kwi 2009, 14:51
przez gonzus1989
Też na to stawiam Tym bardziej że przed zmianą przegubu Wszystko było OK..

Napisane:
19 kwi 2009, 17:20
przez luki88
MazdaspeedPL napisał(a):Czy przy wymianie przgubu zewnętrznego konieczne jest ustawienie zbieżności
nie

Nwet jesli wyciagasz calą półośkę. Zbierznos ustawia się jak cos majstrujesz przy końcówkach drążków albo przy drążkach kierowniczych

Napisane:
19 kwi 2009, 20:02
przez gonzus1989
więc pada pytanie co sie mogło stać??

Napisane:
19 kwi 2009, 20:21
przez kwak
Jest to możliwe. Przeguby mogą być zużyte a ktoś zamiast wymienić zamienił je miejscami (prawy na lewo, lewy na prawo). Jeżeli to przeguby to powinieneś też słyszeć je na wstecznym przy skręconych kołach.