Strona 1 z 1
czujnik w skrzyni biegów

Napisane:
2 lis 2006, 20:18
przez Florek
witam mam taki problem wcześniej juz cos sie juz o tym przewineło na forum ale nie zostało dokładnie opisane a mianowicie chodzi mi oto że jeśli na zapalonym silniku wciśnie sie sprzęgło i wrzuci sie bieg zaczynaja falować obroty,podobno jest jakis czujnik w skrzyni który zato odpowaiada i powinien podwyższać obroty w momencie wrzucenia biegu.Może ktos wie gdzie on jest czy w środku skrzyni czy na zewnątrz i czy łatwo go wymienic jaki może być koszt tej części,z góry dzieki


Napisane:
3 lis 2006, 12:42
przez Florek
nie wiem co z tym zrobić nikt nie doradzi??a może go całkiem odłączyć żeby te obroty nie falowaly....

Napisane:
4 lis 2006, 12:38
przez Marcino
Może tutaj znajdziesz miejsce usytuowania, a jeśli nie to napewno przyda się w przyszłości
http://www.mx-3.com/95manual/
Czujnik w skrzyni biegów

Napisane:
22 sty 2010, 12:49
przez peter23h
Mam takie pytanko, od czego jest czujnik wkręcony w skrzynię biegów od strony, gdzie wybierak biegów wchodzi w skrzynię?? To nie jest czujnik świateł cofania, bo od tego jest inny. Chodzi o mazdę mx 3 1.8 V6.

Napisane:
22 sty 2010, 16:50
przez Jacol
w skrzyni masz 3 czujniki, 1 – od wstecznego, 2 – od neutrala (luzu), 3 – od predkosciomierza

Napisane:
23 sty 2010, 01:26
przez peter23h
Bo od tego , o którym pisałem oderwały się z lodem dwa kable zielone, ale światło wsteczne działa, pedkościomierz też.

Napisane:
23 sty 2010, 15:47
przez Jacol
to czujnik luzu, mozesz z tego czujnika ściąc troche plastiku od gory, trafisz na dwie miedziane płytki do ktorych mozesz dolutowac te 2 przewody, obojetnie jak, kolejnosc przewodow w tym czujniku nie gra roli.

Napisane:
23 sty 2010, 23:56
przez peter23h
Dzięki.

Napisane:
24 sty 2010, 15:26
przez snuck21
a do czego on sluzy?? jaki wplym ma na prace silnika??

Napisane:
25 sty 2010, 00:01
przez peter23h
Właśnie tak z czystej ciekawości, do czego on służy??
Re: Czujnik w skrzyni biegów

Napisane:
8 lut 2010, 18:46
przez Jacol
Sygnał z tego czujnika idzie do ECU, najprawdopodobniej ma to wpływ na "hamulec" obrotów (silnik schodzi z obrotów, przy 2k sa hamowane na 0,5s, i później spadają na 750 obr/min)