jaki kupic katalizator

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez norbson » 26 sty 2009, 11:58

witam ,mozecie mi polecic jakis dobry w miare tani katalizator?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 19:45
Posty: 80
Skąd: szczecin
Auto: mazda mx 3 1.8 v6

Postprzez matysh » 26 sty 2009, 12:28

Dołączam się do pytania.
Kolega Fiveopac do mx-3 wstawił ponoć kata firmy AWG z metalicznym wkładem (podono koszt to ok. 200zł) i działał idealnie,
nadal nie wiem jak mają się sprawy z uniwersalnymi katami firmy BOSAL.

Pytanie: zna ktoś wymiary katalizatora do mx-3 K8?

Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 17:17
Posty: 985
Skąd: Suwałki
Auto: EC K8 | BA B3 | Civic MB3 D15Z8 vtec | CRX ED9 D16Z5 | E30 316i coupe

Postprzez feecle » 26 sty 2009, 13:01

Wstawiłem uniwersalny kat. BOSAL za ~150 i działa bez problemów.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2008, 11:41
Posty: 37
Auto: 323F 1.5 1997r

Postprzez qazxsw1 » 22 sie 2009, 08:18

ja odkopuje i pytam się, jakie ma wymiary katalizator do MX-3 V6? (średnica rurki):) i czy ma być płaski czy okrągły.... oczywiście kupię uniwersal Bosala, podobno z metalicznym wkładem są głośniejsze, ale bez przesady – z platyną kosztuje 6 baniek...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2008, 12:34
Posty: 232
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda mx-3 1.8 V6, SGI, 93 r.

Postprzez matysh » 22 sie 2009, 20:38

qazxsw1 napisał(a):podobno z metalicznym wkładem są głośniejsze

tak, bo mają większą przepustowość

qazxsw1 napisał(a):z platyną kosztuje 6 baniek

?? tle kosztuje sportowy-metalizowany... chyba że bańki to tysiące :) ale 6 kilo to trochę sporo :P

Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 17:17
Posty: 985
Skąd: Suwałki
Auto: EC K8 | BA B3 | Civic MB3 D15Z8 vtec | CRX ED9 D16Z5 | E30 316i coupe

Postprzez qazxsw1 » 22 sie 2009, 21:48

matysh chodzi o setki zł :) na allegro są katalizatory uniwetsalne bosala poniżej 200 zł. Tylko nie wiem jaki, bo są różne rozmiary i kształty... np. taki, będzie dobry? http://www.motoallegro.pl/item712534789 ... 3lccm.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2008, 12:34
Posty: 232
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda mx-3 1.8 V6, SGI, 93 r.

Postprzez matysh » 23 sie 2009, 10:14

Orurowanie przy tłumiku końcowym to 45mm – tyle mogę pomóc. A ten kształt jest chyba OK, bo to samo jest w serii
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 17:17
Posty: 985
Skąd: Suwałki
Auto: EC K8 | BA B3 | Civic MB3 D15Z8 vtec | CRX ED9 D16Z5 | E30 316i coupe

Postprzez qazxsw1 » 8 wrz 2009, 16:06

czyli, jeśli ten nowy ma średnicę rury 55mm a w maździe było 45 mm, to chyba można przyspawać go zwężając te 10 mm i nic się nie stanie? dobrze rozumuję?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2008, 12:34
Posty: 232
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda mx-3 1.8 V6, SGI, 93 r.

Postprzez adidom » 8 wrz 2009, 16:36

ja zamontowalem tlumik przelotowy w obudowie katalizatora AWG: plaski o srednicy 50mm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 22:02
Posty: 1276 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez Chappel » 15 lis 2009, 17:00

Odkopię ten temat.
Jeżeli kupujecie uniwersalne katalizatory BOSALA czy AWG to ilu komorowe do V6 ?
Orientuje się ktoś jak jest w serii?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2008, 18:45
Posty: 41
Skąd: Kraków
Auto: MX-3 1.8 V6 '93

Postprzez Chappel » 5 gru 2009, 18:47

To jeszcze jedna próba. Może tym razem ktoś odpisze.

Prócz pytania powyżej mam kolejne. Czy niesprawny (wydmuchany) katalizator może mieć wpływ na falujące obroty? Po rozgrzaniu silnika zauważyłem, że niskie obroty zaczynają "skakać" na luzie. Dzisiaj nawet zgasł :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2008, 18:45
Posty: 41
Skąd: Kraków
Auto: MX-3 1.8 V6 '93

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323