Witam
Mam pytanie diagnoza nie jest w 100% okreslona dlatego pytam cos zaczelo mi sie tluc w ostnich dniach z przodu i z tylu. Pojechalem sprawdzic amorki skutecznosc jest w porzadku ale mimo to nadal cos bije ewidentnie dzwiek dochodzi z przedniego jak i tylniego zawieszenia. Moje pytanie :
1. Zawieszenie tyl jak sie nazywa element miedzy amortyzatorem a mocowaniem w nadwoziu ?
2. Z przodu mial juz ktos do wymiany wahacz jak tak to idzie to jakos zrobic samemu i jakie sa koszta ? (mechanik)
Pozdrawiam
Pytanie zawieszenie (element) tłucze
Strona 1 z 1
Z tyłu mamy górne mocowanie amortyzatora (koszt to około 180zł zamiennik). W mazdach lubią sobie gnić. Ja bym stawiał na pękniętą sprężynę wystarczy dosłownie ułamany centymetr i już źle siedzi w mocowaniu. Tuleje gumowe wahaczy raczej odpadają bo to się chyba jeszcze nikomu nie zniszczyło. Sprawdź końcówki drążków stabilizatora i gumki na stabilizatorze. Też miałem taki problem.
Mazda Łoo Paaanie
- Od: 31 paź 2007, 19:41
- Posty: 26
- Skąd: Pobiedziska
- Auto: 323C 1,9 GLX 16V BP
Jakub Wolski napisał(a):Tuleje gumowe wahaczy raczej odpadają bo to się chyba jeszcze nikomu nie zniszczyło.
nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz...
tuleje odmawiają jednak posłuszeństwa i wiele osób ma z tym problem...
In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
- Od: 31 mar 2007, 15:10
- Posty: 2013
- Skąd: cebullandia...
- Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...
Dokladnie. tuleje powinienes sprawdzic i jeszcze simerbloki (koncowki laczace [waaaco?] z kolem) u mnie wlasnie to ostatnio polecialo razem z tulejami wahaczy...
Nie ważne co myślisz... ważne co mówisz ;)
- Od: 18 sty 2007, 19:07
- Posty: 131
- Skąd: Kraków - Ostrowiec
- Auto: 323 (BG)'92 1.6 16v
Wszystko moze byc.Niekoniecznie mocowanie gorne amorkow.Mi np;padla tuleja wachacza wzdluznego z tylu i za cholere nigdzie jej niedostaniesz tylko caly [waaaco?] w Aso za 400
Pamietaj nie wymieniaj czasem oryginalnych tulej jesli sa dobre.Teraz robia takie badziewne zamienniki,ze oryginal wytrzyma dluzej niz zamiennik
Ja wczoraj i tak wymieniłem mimo,ze te tuleje co kupiłem musiałem oddac
Wyciagasz stara ,wkładasz do srodka wycieta blache i wbijasz stara tuleje .Efekt jest taki,ze jest tam ciasno ,na drodze nic mi sie juz z lewej nietłucze a powinno wytrzymac kilkadziesiat tysiecy kilosów jak nic. W wolnej chwili robie to samo z druga strona 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości