Pytanie zawieszenie (element) tłucze

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Mr.M » 5 mar 2008, 21:47

Witam

Mam pytanie diagnoza nie jest w 100% okreslona dlatego pytam cos zaczelo mi sie tluc w ostnich dniach z przodu i z tylu. Pojechalem sprawdzic amorki skutecznosc jest w porzadku ale mimo to nadal cos bije ewidentnie dzwiek dochodzi z przedniego jak i tylniego zawieszenia. Moje pytanie :
1. Zawieszenie tyl jak sie nazywa element miedzy amortyzatorem a mocowaniem w nadwoziu ?
2. Z przodu mial juz ktos do wymiany wahacz jak tak to idzie to jakos zrobic samemu i jakie sa koszta ? (mechanik)

Pozdrawiam
Mazda 6 User :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 21:32
Posty: 308
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6

Postprzez Jakub Wolski » 5 mar 2008, 22:23

Z tyłu mamy górne mocowanie amortyzatora (koszt to około 180zł zamiennik). W mazdach lubią sobie gnić. Ja bym stawiał na pękniętą sprężynę wystarczy dosłownie ułamany centymetr i już źle siedzi w mocowaniu. Tuleje gumowe wahaczy raczej odpadają bo to się chyba jeszcze nikomu nie zniszczyło. Sprawdź końcówki drążków stabilizatora i gumki na stabilizatorze. Też miałem taki problem.
Mazda Łoo Paaanie
Początkujący
 
Od: 31 paź 2007, 19:41
Posty: 26
Skąd: Pobiedziska
Auto: 323C 1,9 GLX 16V BP

Postprzez anonimka » 5 mar 2008, 22:49

Jakub Wolski napisał(a):Tuleje gumowe wahaczy raczej odpadają bo to się chyba jeszcze nikomu nie zniszczyło.



nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz...

tuleje odmawiają jednak posłuszeństwa i wiele osób ma z tym problem...
In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2007, 15:10
Posty: 2013
Skąd: cebullandia...
Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...

Postprzez Mauvais » 6 mar 2008, 10:43

Dokladnie. tuleje powinienes sprawdzic i jeszcze simerbloki (koncowki laczace [waaaco?] z kolem) u mnie wlasnie to ostatnio polecialo razem z tulejami wahaczy...
Nie ważne co myślisz... ważne co mówisz ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2007, 19:07
Posty: 131
Skąd: Kraków - Ostrowiec
Auto: 323 (BG)'92 1.6 16v

Postprzez sps-snipers » 6 mar 2008, 13:45

Wszystko moze byc.Niekoniecznie mocowanie gorne amorkow.Mi np;padla tuleja wachacza wzdluznego z tylu i za cholere nigdzie jej niedostaniesz tylko caly [waaaco?] w Aso za 400 :D Pamietaj nie wymieniaj czasem oryginalnych tulej jesli sa dobre.Teraz robia takie badziewne zamienniki,ze oryginal wytrzyma dluzej niz zamiennik ;) Ja wczoraj i tak wymieniłem mimo,ze te tuleje co kupiłem musiałem oddac :| Wyciagasz stara ,wkładasz do srodka wycieta blache i wbijasz stara tuleje .Efekt jest taki,ze jest tam ciasno ,na drodze nic mi sie juz z lewej nietłucze a powinno wytrzymac kilkadziesiat tysiecy kilosów jak nic. W wolnej chwili robie to samo z druga strona ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323