Strona 1 z 1

problemy ze skrzynia biegow 1,3,5 wchodza a 2,4 i R juz nie!

PostNapisane: 26 cze 2007, 13:09
przez Xus
czy moze mi ktos pomoc co to moze byc ze nie wchodza mi biegi 2,4 i R.
zaczelo sie dziwnie jechalem autostrada wszystko ok zajechalem na stacje stanolem, wrzucielem 1 dojechalem do ronda ruszam 1 i zmiena 2 i juz nie weszla, do domu dojechalem ale tylko jak pisalem wyzej 1,3,5. dolne biegi wchodza ale tak jak by nie do konca. bylem pod autem i niby wszystko ok. mozecie mi powiedziec jak ewentualnie to zrobic gdzie szukac co jest nie, tak regulacji nie znalazlem. moze jakies foty??

PostNapisane: 26 cze 2007, 13:56
przez buba74
Zwróć uwagę, że biegi które Ci wchodzą to te "do przodu". Zacząłbym od sprawdzenia lewarek zmiany biegów i podążył w stronę skrzyni. Ewentualnie odkręciłbym drążęk przy samej skrzyni i zobaczył czy to wina samej skrzyni czy przeniesienia lewarka.

PostNapisane: 30 cze 2007, 18:16
przez Xus
troche bylo zrobione ale dalej nie jest tak jak ma byc :( wymienilem tulejki od lewarka i te co sa przy skrzyni jest troche lepiej bo biegi juz prawie wchodza jest juz dentysta a wczesniej nawet tego nie bylo

pytanie do was znalazlem regulacje tylko tam sa 2 srubki i teraz ktora jest ktora jedna jest przod tyl a druga chyba boki kotra krecic i wktora strone :|

PostNapisane: 1 lip 2007, 00:47
przez Briareos
Elementy metalowo-gumowe, mocujące silnik i skrzynię do nadwozia (tzw. poduszki) dokładnie obejrzyj – czy nie urwało któregoś. Nie do każdego jest dobry dostęp, niestety...
Rzuć okiem na moją relację z wymiany tulejek – tą gumową przy skrzyni też dałeś nową?

PostNapisane: 1 lip 2007, 09:31
przez Trivian
Xus napisał(a):czy moze mi ktos pomoc co to moze byc ze nie wchodza mi biegi "przyste" 2,4 i R.


No ladnie zes nabazgrolil:)

Niezly rebus, niestety nie wiem co powiedziec :|

PostNapisane: 1 lip 2007, 14:05
przez bocian
Trivian napisał(a):
Xus napisał(a):czy moze mi ktos pomoc co to moze byc ze nie wchodza mi biegi "przyste" 2,4 i R.


No ladnie zes nabazgrolil:)

Niezly rebus, niestety nie wiem co powiedziec :|

W maluchu miałem coś podobnego pomogło przesunięcie lewarka (regulacja) bodajże do przodu w "kanale" (tam gdzie są linki od ręcznego i ssania) . Pomogło by tam także regulowanie skrzynią (też przesuwanie ) . Mazda to nie maluch ale może jest tu podobna regulacja ?

PostNapisane: 1 lip 2007, 14:28
przez GofNet
Xus napisał(a):nie wchodza mi biegi "przyste" 2,4 i R
     I w ten sposób dowiedzieliśmy się, że R jest biegiem parzystym albo jak kto woli "przystym" ;). Sorry za OT...

PostNapisane: 1 lip 2007, 17:59
przez Xus
nie wiem o co wam chodzi ja nie pisalalem nigdzie ze R jest biegiem "przystym" ;) :P

PostNapisane: 1 lip 2007, 18:04
przez Xus
Briareos napisał(a):Elementy metalowo-gumowe, mocujące silnik i skrzynię do nadwozia (tzw. poduszki) dokładnie obejrzyj – czy nie urwało któregoś. Nie do każdego jest dobry dostęp, niestety...
Rzuć okiem na moją relację z wymiany tulejek – tą gumową przy skrzyni też dałeś nową?

WymTul7.jpg

ktora gumowa??

PostNapisane: 1 lip 2007, 21:25
przez Briareos
Na zdjęciu są 2 punkty mocowania widoczne – chodzi o ten prawo/góra. Tulejki prawie nie widać, bo jest wbita w końcówkę drążka – jest między drążkiem a śrubą ze skrzyni. Odkręcisz nakrętkę i cały drążek zejdzie ze śruby (acz może to nieco siły wymagać), potem wyciągasz tę gumę. Z tego co pamiętam to w ASO chcą za to 20-coś złotych, więc nie tragedia.

PostNapisane: 2 lip 2007, 01:31
przez Xus
dzieki bardzo za rade jutro jak nie bedzie padac to wejde pod auto i zobacze to co napisales i regulacja sprobuje cos zrobic.