Smarowanie łożysk McPhersonów. Wyjęcie amortyzatorów i spręż

Łożyska trzeszczały jak w każdym przy kręceniu kierownicą.Dałem do przesmarowania.
Nie wiem co robi się tam dokładnie podczas smarowania łożysk McPhersonów.
Wyjmuje amory i sprężyny?
Wydaje mi się że po tej operacji auto zaczęło ŚCIĄGAĆ lekko na lewo ...
Czy po tym trzeba robić geometrię ?
Czy może jest jakaś ważna sprawa na którą trzeba uważać wkładając McPhersony do auta na przedzie, że jak się źle skręci to wpływa to na steroność auta ?
Po prostu czuje teraz opór na kierwnicy podczas jazdy jakiego przedtem nie było i tak jakoś chętniej auto zbacza na lewo ....
Co mogło się stać?
Nie wiem co robi się tam dokładnie podczas smarowania łożysk McPhersonów.
Wyjmuje amory i sprężyny?
Wydaje mi się że po tej operacji auto zaczęło ŚCIĄGAĆ lekko na lewo ...
Czy po tym trzeba robić geometrię ?
Czy może jest jakaś ważna sprawa na którą trzeba uważać wkładając McPhersony do auta na przedzie, że jak się źle skręci to wpływa to na steroność auta ?
Po prostu czuje teraz opór na kierwnicy podczas jazdy jakiego przedtem nie było i tak jakoś chętniej auto zbacza na lewo ....
Co mogło się stać?