Strona 1 z 1

Regulacja luzu listwy maglownicy

PostNapisane: 8 gru 2006, 12:20
przez marcineusz
Witam.
Czy ktoś z Was likwidował luz na maglownicy i czy jest to wogóle możliwe.
Luz występuje na listwie a nie na końcówkach. Maglownica jest ze wspomaganiem.
Zauważyłem na maglownicy śrubę, która mogła by do tego służyć ale nie jestem pewien.
Z góry dziękuj za pomoc
Pozdrawiam

PostNapisane: 8 gru 2006, 22:47
przez Jaksa
marcineusz napisał(a):Czy ktoś z Was likwidował luz na maglownicy i czy jest to wogóle możliwe
Tak, jest taka sruba ale to jest ustawione fabrycznie , dokrecenie tej sruby spowoduje wykasowanie luzu ale zniszczy się pompa wspomagania ktora jest obliczona na pewne obciązenia(fabrycznego ustawienia )

PostNapisane: 12 gru 2006, 08:59
przez marcineusz
Cześć, dzieki za info..
Wymieniłem łączniki stabilizatorów i przestało stukać więc nie dotykam regulacji :D
Pozdrawiam

PostNapisane: 12 gru 2006, 23:41
przez Jaksa
marcineusz napisał(a):Wymieniłem łączniki stabilizatorów i przestało stukać
To skąd ten magiel?

Luz na maglownicy, sprzeczne opinie warsztatów.

PostNapisane: 13 lis 2007, 12:53
przez YamroZ
Witam.

Mam taki problem, pojechałem do jednego_z_polecanych_warsztatów we Wrocławiu na oglądanie zawieszenia. Pan mechanik poszarpał kołem z przodu i mówi "ooo luz na przekładni kierowniczej, regeneracja 950zł".
Z przezorności zadzwoniłem do drugiego_polecanego_warsztatu we Wrocławiu.
Pan przez telefon mówi tak "tego się nie regeneruje, tylko trzeba używke, najlepiej z niemieckiego auta".
Patrzę na stronki warsztatów różnych, a tam jak byk pisze "regeneracja przekładni".

Przy okazji widzę że jest rozróżnienie na uszczelnienie przekładni z kasowaniem luzów między zębowych a regeneracją przekładni.

Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić czym to się różni? No i jak jest z tą regeneracją?

Pozdrawiam
YamroZ
YamroZ dołączyłem Twój temat do już istniejącego. KyRy