ja mam to samo co mowil Cosmos tylko u mnie jeszcze przy skrecaniu w prawo odczuwalne sa wibracje. dodam, ze lewa polos i przeguby sa sprawne. przy gwaltownym spuszczaniu nogi z gazu na 2 tez slychac stuki.
jakies pomysly?
Stukot po puszczeniu sprzęgła (głownie na 2 biegu)
1, 2
realski napisał(a):wymiana lozyska + zespawanie
a co ty tam chcwsz spawać
to wszystko się rozbiera i składa bez większego wysiłku. Zapewniam że prasa do trgo jest nie poptrzebna. Nic dziwnego że bije jak spawasz półosie.
Półos – widziałem juz tekie pomysły kowaliWaluś napisał(a):co ty tam chcwsz spawać
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Witam
U mnie też słychać stuknięcie po puszczeniu sprzęgła i tylko wtedy gdy jadę wolno (1 i 2 bieg). Postanowiłem wejść pod samochód i stwierdziłem, że ta zielona obudowa przegubu wewnętrznego ma lekki luz. Czy to jest właśnie przegub napędowy i gdzie to dokupić (ewentualnie zregenerować). Dodam, że luz mam na obu przegubach wychodzących ze skrzyni. Na zdjęciu zaznaczyłem co dokładnie ma luz
U mnie też słychać stuknięcie po puszczeniu sprzęgła i tylko wtedy gdy jadę wolno (1 i 2 bieg). Postanowiłem wejść pod samochód i stwierdziłem, że ta zielona obudowa przegubu wewnętrznego ma lekki luz. Czy to jest właśnie przegub napędowy i gdzie to dokupić (ewentualnie zregenerować). Dodam, że luz mam na obu przegubach wychodzących ze skrzyni. Na zdjęciu zaznaczyłem co dokładnie ma luz
Ostatnio edytowano 17 sie 2008, 21:02 przez jacks, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 26 sie 2005, 08:00
- Posty: 131
- Skąd: Mława
- Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM
Tez mam objaw stukania po puszczeniu sprzegla oraz gazu.
Przy dynamicznym przyspieszaniu czuc wibracje na kierownicy.
Przegub zewnetrzny od strony pasazera ma luz – moge ruszyc polosia, a kolo stoi. Czy to jest kwestia niedokreconej sruby, czy po prostu jest do wymiany? Nie strzela przy skrecaniu.
Wystepuje tez cos takiego jak samoczynne delikatne rwanie kierownicy lewo – prawo
Dodatkowo po opuszczeniu auta, chcac wymacac te polosie pojawil sie jeszcze inny obajw – z drugiego kola, mianowiecie przy skrecaniu slychac dosc glosne szuranie, jakby cos ocieralo. Jadac na wprost, owe dzwieki nie wystepuja. Szuranie, tarcie, wystepuje tez podczas hamowania, ale nie tak glosne jak przy skrecaniu. Klocki sa ok.
Przy dynamicznym przyspieszaniu czuc wibracje na kierownicy.
Przegub zewnetrzny od strony pasazera ma luz – moge ruszyc polosia, a kolo stoi. Czy to jest kwestia niedokreconej sruby, czy po prostu jest do wymiany? Nie strzela przy skrecaniu.
Wystepuje tez cos takiego jak samoczynne delikatne rwanie kierownicy lewo – prawo
Dodatkowo po opuszczeniu auta, chcac wymacac te polosie pojawil sie jeszcze inny obajw – z drugiego kola, mianowiecie przy skrecaniu slychac dosc glosne szuranie, jakby cos ocieralo. Jadac na wprost, owe dzwieki nie wystepuja. Szuranie, tarcie, wystepuje tez podczas hamowania, ale nie tak glosne jak przy skrecaniu. Klocki sa ok.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości