Stukot po puszczeniu sprzęgła (głownie na 2 biegu)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez radziu » 21 paź 2006, 08:46

ja mam to samo co mowil Cosmos tylko u mnie jeszcze przy skrecaniu w prawo odczuwalne sa wibracje. dodam, ze lewa polos i przeguby sa sprawne. przy gwaltownym spuszczaniu nogi z gazu na 2 tez slychac stuki.

jakies pomysly?
===Radziu===
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 09:40
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Auto: 626 GF 1,9i

Postprzez Waluś » 21 paź 2006, 12:18

realski napisał(a):wymiana lozyska + zespawanie

a co ty tam chcwsz spawać ?? <szok>
to wszystko się rozbiera i składa bez większego wysiłku. Zapewniam że prasa do trgo jest nie poptrzebna. Nic dziwnego że bije jak spawasz półosie.
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Jaksa » 21 paź 2006, 17:42

Waluś napisał(a):co ty tam chcwsz spawać
Półos – widziałem juz tekie pomysły kowali <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez jacks » 18 maja 2007, 22:46

Witam

U mnie też słychać stuknięcie po puszczeniu sprzęgła i tylko wtedy gdy jadę wolno (1 i 2 bieg). Postanowiłem wejść pod samochód i stwierdziłem, że ta zielona obudowa przegubu wewnętrznego ma lekki luz. Czy to jest właśnie przegub napędowy i gdzie to dokupić (ewentualnie zregenerować). Dodam, że luz mam na obu przegubach wychodzących ze skrzyni. Na zdjęciu zaznaczyłem co dokładnie ma luz

Obrazek
Ostatnio edytowano 17 sie 2008, 21:02 przez jacks, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 08:00
Posty: 131
Skąd: Mława
Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM

Postprzez jacks » 17 sie 2008, 20:49

odświeżam temat
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 08:00
Posty: 131
Skąd: Mława
Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM

Postprzez null » 27 gru 2013, 13:21

Tez mam objaw stukania po puszczeniu sprzegla oraz gazu.
Przy dynamicznym przyspieszaniu czuc wibracje na kierownicy.
Przegub zewnetrzny od strony pasazera ma luz – moge ruszyc polosia, a kolo stoi. Czy to jest kwestia niedokreconej sruby, czy po prostu jest do wymiany? Nie strzela przy skrecaniu.
Wystepuje tez cos takiego jak samoczynne delikatne rwanie kierownicy lewo – prawo
Dodatkowo po opuszczeniu auta, chcac wymacac te polosie pojawil sie jeszcze inny obajw – z drugiego kola, mianowiecie przy skrecaniu slychac dosc glosne szuranie, jakby cos ocieralo. Jadac na wprost, owe dzwieki nie wystepuja. Szuranie, tarcie, wystepuje tez podczas hamowania, ale nie tak glosne jak przy skrecaniu. Klocki sa ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2013, 10:50
Posty: 57 (1/0)
Auto: MX3 BP 128

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323