Strona 1 z 1

Zbieznosc (wahacze) i rozrzad

PostNapisane: 16 sie 2006, 22:25
przez radekkm
witam! Ostatnim czasem bylem ustawic zbieznosc w serwisie mazdy (bylem wczesniej w dwoch innych miejscach ale bezskutecznie..) i zalamka :(
skasowali mnie na 85 funtow (londyn) i dowiedzialem sie ze przod ustawili ale problem jest z tylu i nie moga tego utawic bo sruby sa nie do ruszenia...obliczyli mi ze moja inwestycja to 360 funtow!!! 180 czesci (nie wiem co bo to bylo po angielsku ) jakies sruby itp. Mam numery katalogowe tych czesci: 28-600;28-662;28-113;34-662;39037 wszystko to razy 2. Czy te czesci sa wlasciwe,jakie sa ich ceny w polsce i czy mozna skorzystac z jakis zamiennikow. Prosze o adres katalogu tych czesci zebym mogl je przegladnac i poprawnie nazwac

PostNapisane: 16 sie 2006, 22:29
przez LuK
przyjedz do Polski to z pewnoscia sie da zrobic :)

młotek przecinaczek potem sie zespawa ladnie i bedzie jak ta lala :]


[tylko sie nie irytuj ta odpowiedzia, ale jak sie zarabia w funtach to rowniez za serwis placi sie w funtach – tak na chlopski rozum]

PostNapisane: 16 sie 2006, 22:30
przez tomekrvf
28-600 itp to są D-code Ale nie ważne
Panowie chcą wymienic wahacz poprzeczny EA01-28-600 2szt, cztery śruby i cztery podkładki No i to może tyle kosztowac

PostNapisane: 16 sie 2006, 22:57
przez radekkm
tzn w polsce moga tyle kosztowac ?? przeciez to prawie 1800 zł. moze jakies zaminniki

PostNapisane: 17 sie 2006, 00:04
przez tomekrvf
180 funtów za części to jakieś 1080 PLN. Tyle może wyjśc
W Polsce sam wahacz kosztuje 500 za sztukę,śruby są po 60 a podkładki za 10 więc nie robią ciebie w bambuko. Katalog? Proszę...
Obrazek

PostNapisane: 17 sie 2006, 08:08
przez radekkm
ale za serwis to przesada,dzieki za pomoc,jak zdobede kaske to dzialam bo nie chce oddawac mojej madzi w rece jakiegos rzeznika

PostNapisane: 22 sie 2006, 21:00
przez radekkm
Jeszcze tego nie zrobilem, jakos nie mam czasu podjechac do serwisu.Ale problem polega na tym,zaczne od poczatku:wymienialem drazek kierowniczy u partacza pozniej ustawilem zbieznosc w serwisie i mimo tego ze tyl nie jest dobrze ustawiony przod trzymal sie elegancko :) . po przejechaniu 500 km przod wrocil do stanu poprzedniego czyli w ogole nie trzyma sie drogi :( czy to jest zwiazane z tym ze tyl nie jest utawiony czy ten kolo cos popier..lił i sie przestawia?? pomocy

2 Ostatnio slychac coraz bardziej rozrzad ktory wymienialem 5000 tys temu na orginal.
chodzi prawie tak jak ten stary powod??

PostNapisane: 22 sie 2006, 23:20
przez MAXX
a zcemu śrób nei da się ruszyć ?

u mnie też sie łatwo nie rusząły przy ustawieniu ale jak juz sie poruszyly to bylo ok

a ja bym na twoim miejscu poszukał czesci z rozbiórki mx i sie nie przejmował

PostNapisane: 22 sie 2006, 23:42
przez marek
radekkm napisał(a):2 Ostatnio slychac coraz bardziej rozrzad ktory wymienialem 5000 tys temu na orginal.


Podjedź do mnie to osłucham i ocenię czy to wina rozrzadu (a moze poprostu też olej wymieniałeś 5000km temu i popychacze już się odzywają)

Jakby co to ja jestem w Cricklewood.