Strona 1 z 1

Sprzęglo – wymiana – co i jak?

PostNapisane: 22 cze 2006, 19:36
przez Cichy1977
Czy duży problem jest przy wymianie sprzegła w mx3 V6 jaki koszt samego sprzegła a ile biorą za robocizne a mozę mozan sobie z tym samemu poradzi proszę o pomoc

PostNapisane: 22 cze 2006, 23:33
przez brii
Cichy1977 napisał(a):koszt samego sprzegła

Coś mi się o uszy obiło że ~ 1kzł

Cichy1977 napisał(a):mozan sobie z tym samemu poradzi

jak masz pary tyle co dwa trzy byki, miejsce i umiejętności do tego to walcz ;)

PostNapisane: 23 cze 2006, 09:19
przez krzynio
jeśli ori to koszt ok 1tyś jeśli JC to bedzie połowe taniej mam docisk z JC i jest narazie ok i nabijane tarcze w wawie wszystko jest narazie spoko jak długo ??? <jelen> nie wiem <lol> a koszt robocizny max 350zł sam nawet nie dotykaj ;)

PostNapisane: 10 lip 2006, 22:09
przez wasu
wymieniałem dwa dni temu jak niemasz konkretnych narzedzi to odradzam pół dnia zanim do skrzyni dotarłem koszt samego sprzegła 140zł docisk 270 japonski łozysko zamiennik 60zł

PostNapisane: 10 lip 2006, 22:30
przez Winetou
wasu napisał(a):koszt samego sprzegła 140zł docisk 270 japonski łozysko zamiennik 60zł

coś mi tu mocno badziewiem śmierdzi – za tanie...

PostNapisane: 11 lip 2006, 11:49
przez MiHaŁ
Winetou napisał(a):coś mi tu mocno badziewiem śmierdzi – za tanie...

Ja za kompletne sprzęgło Sachs'a z robocizną u zaprzyjaźnionego mechaniora wybuliłem lekko ponad 9 stówek :|

PostNapisane: 11 lip 2006, 17:01
przez krzynio
No i długo nie trzeba było czekać ..... sprzęgiełko się wysra...... suło a konkretnie tacza sprzęgła oczywiście miała być wzmocniona przez firmę P. Radzikowski i co ? 3000tyś km i rozsypała sie w drobny mak niestety chciałem mieć lepiej.....i musze kupić nowe standardowe DAIKIN 200zł koszt wymiany 300zł echhhhh <killer> i pewnie wytrzyma spokojnie te 100tyś .

Zaznacze że na ori przejechałem 250000km

PostNapisane: 25 lip 2006, 21:26
przez adrian87
witam koszt takiego sprzegła w silniku 4 cylindrowym wersja 128KMlub 140KM to: docisk koło 400zł tarcza 170 łozysko 70(są to częsci orginalne japonskie) zamienniki sa tańsze ale niepolecam przy mocnieszej jezdzie wysiada po kilku miechach myśle że do twojego silnika sprzegło jest takie samo pozdrawiam

PostNapisane: 25 lip 2006, 21:48
przez LuK
krzynio to jaki masz teraz przebieg mazdy ? grubo ponad 250 ???



chce sie zorientowac na ile japonce zaprojektowali hehe

PostNapisane: 26 lip 2006, 18:10
przez fryt
sprzeglo kompletne z JC 550zl nie narzekamlem dobre bylo:), lepiej wymien komplet bo robocizna droga:) i lepiej raz niz potem rozkladac spowrotem:)

PostNapisane: 26 lip 2006, 20:53
przez nemi
LuK napisał(a):chce sie zorientowac na ile japonce zaprojektowali hehe

Zależy jak i gdzie się jeździ. Sprzęgło potrafi dożyć do 350.000 z tego co słyszałem.

PostNapisane: 29 lip 2006, 13:08
przez krzynio
LuK napisał(a):krzynio to jaki masz teraz przebieg mazdy ? grubo ponad 250 ???



chce sie zorientowac na ile japonce zaprojektowali hehe

Spkojnie by wytrzymało 300000 ponieważ ślizgało się ale bardzo lekko na max obciążeniu ale że zmieniałem silnik to wymieinłem na nowe.

PostNapisane: 29 lip 2006, 13:21
przez Gcze
No u mnie w mazdzie Protege to wymieniam sprzęgo razem z klockami hamulcowymi.A le tarcza sprzegła jest mnejsza niz w BG 1.6 a silnik 1,8 :–/ cos niespecjalnie to wymyslili.