Problem ze skrzynią biegów.
Strona 1 z 1
Witam wszystkich klubowiczów,mam poważny problem z moją mazdą mx3, być moze ktoś z Was będzie sie orientował co moze być jego przyczyną.Otóż podczas jazdy gdy dodałem gazu na prostym odcinku coś zgrzytneło w układzie napędowym( jak by coś przeskoczyło) ale nic sie więcej nie działo,gdy dojechałem na miejsce i wrzuciłem wsteczny znowu coś zgrzytneło i po wrzuceniu jedynki to samo sie stało. byłem u kolegi oglądnąć przeguby ale nic im nie dolega,jednynie coś w okolicy silnika stuka przy dodaniu gazu(na biegu),czy będzie to uszkodzenie dyferencjału czy przegubu wewnętrznego?czym sie charakteryzują te oba przypadki?dodam ze aktualnie auto nie ruszy z miejsca jedynie słychać głośne zgrzyty,pojawiła sie pod silnikiem plama oleju,czy możliwe jest iż wyciekł on przy uszkodzeniu przegubu wewnętrznego?Bardzo bym prosił o podpowiedzi,z góry dziękuje
Ostatnio edytowano 25 sty 2006, 17:51 przez Luk.h, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 23 cze 2004, 22:41
- Posty: 7
- Skąd: Krosno
- Auto: MX-3 1,6 93' (USA)
Chyba nie jest dobrze
chyab coś ci sie stało z silnikiem...
Nie sądze zeby tu przeguby miały cokolowek do rzeczy.
Popraw temat w tytule zgodnie z regulaminem to na pewno ktos ci udziely pomocnej odpowiedzi.
Nie sądze zeby tu przeguby miały cokolowek do rzeczy.
Popraw temat w tytule zgodnie z regulaminem to na pewno ktos ci udziely pomocnej odpowiedzi.
Pozdro
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
- Od: 21 wrz 2005, 11:00
- Posty: 263
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD
kubus napisał(a):to chyba nie są przeguby,stawiał bym raczej na skrzynie,ale trudno zdiagnozowac na odległosc
Bo ten olej to ci wyciekł z silnika czy ze skrzyni?
Nie jestem pewien bo zbytnio jeszcze sie nie znam ale mogło ze skrzynia było cos nie tak daltego zgrzytała, a teraz ci padła jeszcze bardziej i wyciekł z niej olej. Mam nadzieje ze jakis fachura wypowie sie w tej sprawie bo sam jestem ciekaw.
Pozdro
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
- Od: 21 wrz 2005, 11:00
- Posty: 263
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD
Jak jechalem keidys z kumplem to nam w civicu tez zgrzytnelo i zblokowalo skrzynie, a pozniej tez nie chcialo juz jechac-padlo sprzeglo! Ale tutaj to troche chyba nie pasuje, bo wyciekl olej...
- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
Haszcz napisał(a):mechanizm róznicowy skrzyni?
no ale tam nigdzie nie ma mowy o mechanizmie roznicowy!? a kolega sam nie wie skad mu olej wyciekl! Nam sie wtedy sprzeglo posypalo na maxa i to przy ok. 8tys.obr//min! A zblokowalo, bo resztki okladzin tarczy blokowaly...i tez jakis dziwny odglos sie dobywal
- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
siwy_dymek napisał(a):Haszcz napisał(a):mechanizm róznicowy skrzyni?
no ale tam nigdzie nie ma mowy o mechanizmie roznicowy!? a kolega sam nie wie skad mu olej wyciekl! Nam sie wtedy sprzeglo posypalo na maxa i to przy ok. 8tys.obr//min! A zblokowalo, bo resztki okladzin tarczy blokowaly...i tez jakis dziwny odglos sie dobywal
Tzn. u was to sprzegło, chodziło mi ze u kolegi Luk.h mechanizm róznicowy był inicjatorem problemów ze zgrzytaniem(??)
Pozdro
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
- Od: 21 wrz 2005, 11:00
- Posty: 263
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość