Przełożenie 5 biegu – mała kombinacja.

Witam. Dzisiaj wykonałem operację wymiany 5 przełożenia w swojej maździe. Po założeniu i wykonaniu jazdy próbnej jestem zadowolony, prędkość w stosunku do obrotów wzrosła np przy oryginalnym przełożeniu przy obrotach wynoszących 2500 obr/min osiągałem prędkość rzędu 75 km/h, teraz przy tych samych obrotach mam prawie 100 km/h a dokładniej przy 2700 obr/min. Zastanawiałem się nad jedną rzeczą ponieważ Większa zębatka 5 z fs-a jest większa od oryginalnej jak i również ta mniejsza jest mniejsza (masło maślane ;p) od oryginalnej i tak sobie myślałem że jakby wziął dużą zębatkę z oryginalnego przełożenia i małą zębatkę z fs-a to w wyniku otrzymałbym jeszcze krótsze przełożenie niż posiada 5 z fs-a. Co o tym sądzicie, czy taka 5 nie była by zbyt długa ? , czy nie była by uciążliwa ze względu na dużą prędkość przy dość niskich obrotach, a jak wiadomo nie wszędzie da się pojechać szybko i trzeba było by redukować na 4. Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam. Dołączam zdjęcia:
Oryginalne przełożenie

Przełożenie z FS

Oryginalne przełożenie

Przełożenie z FS
