Mam zrobionego swapa z 1.8 na 2.5kl . skrzynia jest od kompletu KL. fajnie się jeździ ale
zmieniał ktoś przełożenia 5 biegu by osiągnąć większą prędkość przy niższych prędkościach obrotowych silnika?
pozdrawiam Joszi
5 bieg | MX-3 KL
Strona 1 z 1
Joszi napisał(a):z tego co rozumiem z 626 2.0 16v?
Tak. 626, mx-6, 323 BJ
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Brii robił kiedyś wyliczenia, tabelki jeszcze są w temacie jego mx-3. O ile dobrze pamiętam to przy skrzyni K8 przy 8krpm wychodziło jakieś 280kmh. Prędkość dla KLa raczej nieosiągalna
może powie ktos .. jak to zrobic ?!
Witam.
Wczoraj założyłem zmodyfikowaną skrzynię do K8 129km.
Przełożone tryby 5 biegu z xedosa 2.0 V6.
Po modyfikacji przy 4 rmp mam prawie 140 km/h a przed było 120.
Powiem że jeździ się bardziej oszczędnie na piątym biegu.
Straty mocy zabardzo nie odczuwam na tym przełożeniu.
Szczerze jestem zadowolony z takiej modyfikacji.
Przeróbka banalna.
Powód modyfikacji. Drażniła mnie jazda po expresówkach i autostradach. Wkręcanie obrotów prawie do 5 rmp żeby dotrzymać prędkości innym użytkownikom.
Wczoraj założyłem zmodyfikowaną skrzynię do K8 129km.
Przełożone tryby 5 biegu z xedosa 2.0 V6.
Po modyfikacji przy 4 rmp mam prawie 140 km/h a przed było 120.
Powiem że jeździ się bardziej oszczędnie na piątym biegu.
Straty mocy zabardzo nie odczuwam na tym przełożeniu.
Szczerze jestem zadowolony z takiej modyfikacji.
Przeróbka banalna.
Powód modyfikacji. Drażniła mnie jazda po expresówkach i autostradach. Wkręcanie obrotów prawie do 5 rmp żeby dotrzymać prędkości innym użytkownikom.
- Od: 17 sty 2010, 12:44
- Posty: 16
- Skąd: Wisła
- Auto: MAZDA MX-3 1,8 V6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość