<szok> SADYZMGloby napisał(a):spróbuj na kostce brukowej i skręconych kołach
Nie da się spalić gumy. Też tak macie?
1, 2
Strzałem ze sprzęgła już próbowałem, z półsprzęgłem nie ma sensu – dam sobie spokój i tak chodziło mi tylko o sprawdzenie, czy się da
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Dużo zależy od opon i temperatury asfaltu. Ja mam jakiś wynalazek wielosezonowy – baaaardzo miękkie opony (na dodatek jeszcze całkiem wąskie – 155). W lecie, gdy asfalt jest gorący to niekiedy mieli przy starcie przez dobre kilkanaście metrów, zanim złapie przyczepność mimo silnika 1.3.
Hej brii, muszę Cię zmartwić, ale Twoje sprzęgło prawdopodobnie straciło już sporo na swojej młodości.
Moja V6 na oponach 205 ma teraz 78 tys. km, a mi koła nawet boksują przez ułamek sekundy przy zmianie z 2 na 3 bieg. Gdybym zapuścił pierwszy bieg, dał sprzęgło, zagazował i puścił sprzęgło... to bym nie ruszył z miejsca...
Na 100% sprzęgło.
Moja V6 na oponach 205 ma teraz 78 tys. km, a mi koła nawet boksują przez ułamek sekundy przy zmianie z 2 na 3 bieg. Gdybym zapuścił pierwszy bieg, dał sprzęgło, zagazował i puścił sprzęgło... to bym nie ruszył z miejsca...
Na 100% sprzęgło.
-
Gość
Dzisiaj sprawdziłem – Laguna 1.8 16v troszeczkę może zapiszczeć na moich gumkach, więc chyba mam problem ze sprzęgłem
Chyba będę musiał udać się z tym do mechanika...
Nie wiecie, ile taka impreza mnie będzie kosztować
Co warto zmienić, oprócz sprzęgła przy okazji?
Czy warto szukać używki?
Czy pasować będzie sprzęgło od MX-3 1.6?
Chyba będę musiał udać się z tym do mechanika...
Nie wiecie, ile taka impreza mnie będzie kosztować
Co warto zmienić, oprócz sprzęgła przy okazji?
Czy warto szukać używki?
Czy pasować będzie sprzęgło od MX-3 1.6?
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Ja też tak raz spróbowałem i o mało nie dostałem w bok od Matiza . Chciałem szybko wyjechać, wysokie obroty i heyah... A tu dupa – koła się kręcą a auto prawie stoi dym spod kół i drugi bieg, troszkę popiszczało, a ja mało w bok nie zarobiłem. Przepraszam – więcej nie będęHuano napisał(a):A co do mojego pisku – chciałem szybko wyjechać z podporządkowanej przed autobus – wysokie obroty, szybkie puszczenie sprzęgła i tak jakoś samo wyszło.
Ale ja jeżdże na Matadorach i takie wyczyny to u mnie norma
Od 1.6 nie pasuje.brii napisał(a):Co warto zmienić, oprócz sprzęgła przy okazji?
Czy warto szukać używki?
Czy pasować będzie sprzęgło od MX-3 1.6?
Jak wymienisz docisk, to pasuje też od KF.
Zobacz stan docisku, może też być do wymiany.
Wymienić też należy łożysko oporowe.
Używki nie szukaj, ewentualnie docisk, jeśli Twój jest w stanie przedzawałowym. Docisk nowy kosztuje coś ok. 500pln, tarcza sprzegła chyba około 250pln i łożysko kilkadziesiąt.
Możesz kupić zamiennik jakiejś dobrej firmy, które mogą być równie dobre jak oryginalne (tu się zapytaj o radę Jaksy). I trzymaj się z daleka od tarczy JC.
A ja widziałem filmik, jak MX-3 paliła gumy w miejscu
Szukając odnajdę ( na pewno! )
- Od: 17 kwi 2004, 13:26
- Posty: 16
- Skąd: Chełmno
- Auto: Ford Aspire
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość