Kompletny remont zawieszenia.
Witam.
Chce w najbliższym czasie przeprowadzić generalny remont zawieszenia (chcę to złe słowo, raczej muszę
) ale najpierw prosiłbym Was o pomoc w spisie elementów, które należy przy takiej operacji wymienić. Nie chciałbym zapomnieć podczas zamawiania o czymś w rodzaju osłony, uszczelki itp.
Remont ma obejmować oczywiście amortyzatory (przód/tył), sprężyny, hamulce (tarcze/klocki), przeguby, sworznie wahaczy i... no właśnie co jeszcze ?
Póki co zrobiłem sobie listę składającą się z:
-amortyzatory
-Osłony+odboje
-mocowania amortyzatorów
-przeguby
-osłony przegubów
-sworznie
-klocki+tarcze
-Sprężyny
Jakieś sugestie?
Chce w najbliższym czasie przeprowadzić generalny remont zawieszenia (chcę to złe słowo, raczej muszę
Remont ma obejmować oczywiście amortyzatory (przód/tył), sprężyny, hamulce (tarcze/klocki), przeguby, sworznie wahaczy i... no właśnie co jeszcze ?
Póki co zrobiłem sobie listę składającą się z:
-amortyzatory
-Osłony+odboje
-mocowania amortyzatorów
-przeguby
-osłony przegubów
-sworznie
-klocki+tarcze
-Sprężyny
Jakieś sugestie?
Jeśli dla kogoś tak jak dla mnie jego MX-3 jest czymś więcej niż zajeżdżonym, tanim wozidełkiem a sprawianie, żeby 20letni samochód wyglądał i jeździł jakby wyjechał prosto z fabryki jest czymś mega satysfakcjonującym to odpowiedź musi być oczywista. Nie oszukujmy się, żadne włożone w tak stary samochód środki póki co się nie zwrócą. Ale przy należytym traktowaniu, w przyszłości kto wie...