Problem z zaciskami hamulcowymi
Strona 1 z 1
Cześć. Mam mały problem z zaciskami. Wyregenerował mi brat zaciski tylne (mam tarcze). Ustawiam sworzen tak aby kolocki nie tarly o tarcze, lecz gdy nacisne hamulec i puszcze zaciski trzymia (nie mocno, ale trzymia ze ciezko obrocic piasta. Wiem ze zaciski zostaly zrobione dobrze bo reczny i hamowanie z piskiem jest sprawdzone, ale dlaczego nie wypycha sworznia po odciagnieciu pedala hamulca? Czy jest na to jakis patent?
- Od: 19 lut 2010, 16:53
- Posty: 44
- Skąd: bytom
- Auto: Mazda mx3 1.8 v6 1994r
Zdejmij zacisk z imaka i zaobserwuj jak się wysuwa tłoczek z zacisku podczas naciskania pedału (niech Ci ktoś naciska) zobacz czy jak puszcza pedał to czy tłoczek się cofa z powrotem czy też nie. Jeśli nie to znaczy że jest zapieczony ( więc źle zregenerowany) . Nie naciskajcie zbyt dużo żeby tłoczek wam nie wyskoczył bo wyleje się płyn . Jeśli tłoczek pracuje tak jak powinien to może problem jest w imaku źle wyczyszczony i klocki ciężko chodzą lub prowadniczki zabrudzone .
Chodzenie do kościoła świadczy o Tobie , że jesteś katolikiem ? To tak jakby spanie w garażu robiło z Ciebie mechanika...
Masz japońca jeździsz do końca
Masz japońca kręcisz do końca
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
Wolność ma zapach benzyny
Na gaz to powinny być kuchenki i zapalniczki a nie samochody :/

Masz japońca jeździsz do końca
Masz japońca kręcisz do końca
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
Wolność ma zapach benzyny
Na gaz to powinny być kuchenki i zapalniczki a nie samochody :/

- Od: 20 maja 2009, 04:58
- Posty: 27
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: mx-3 V6
Masz japońca jeździsz do końca
Masz japońca kręcisz do końca
Najpierw posprawdzaj co pisal kolega wyzej ;]
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
To jest to, ze brat wyciagnal z zacisku wszytsko... widzialam to nie bylo nic... Kupil specjalnie smar miedziany i posmarowal wszystko. W rekach wszytsko chodzilo idealnie, coffalo sie i wyciagalo. Prowadnice rowniez. ALe czy mozliwe jest ze smar jest do [tiiit]? albo czy dopiero po nagrzaniu popuszcza? Moze sa lepsze smary do tego?:]
- Od: 19 lut 2010, 16:53
- Posty: 44
- Skąd: bytom
- Auto: Mazda mx3 1.8 v6 1994r
Zapomniałem jeszcze dodać (ale to chyba zrobiliście , gdyż to logiczne ) odpowietrzyć układ hamulcowy.
Smar miedziany jest właśnie do tych celów gdyż wytrzymuje do 1100 stopni C . Takiej temperatury oczywiście tam nie ma nawet jak zagrzejecie tarcze do czerwoności
Ale jeśli daliście za dużo smaru na prowadniczki to efekt także może być iż nie będzie pracowała w pełnym zakresie. Co za dużo to także niezdrowo . Trudno mi coś więcej powiedzieć nie widząc tego co tam stworzyliście.
Smar miedziany jest właśnie do tych celów gdyż wytrzymuje do 1100 stopni C . Takiej temperatury oczywiście tam nie ma nawet jak zagrzejecie tarcze do czerwoności
Chodzenie do kościoła świadczy o Tobie , że jesteś katolikiem ? To tak jakby spanie w garażu robiło z Ciebie mechanika...
Masz japońca jeździsz do końca
Masz japońca kręcisz do końca
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
Wolność ma zapach benzyny
Na gaz to powinny być kuchenki i zapalniczki a nie samochody :/

Masz japońca jeździsz do końca
Masz japońca kręcisz do końca
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
Wolność ma zapach benzyny
Na gaz to powinny być kuchenki i zapalniczki a nie samochody :/

- Od: 20 maja 2009, 04:58
- Posty: 27
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: mx-3 V6
Masz japońca jeździsz do końca
Masz japońca kręcisz do końca
Wylewa sie?;p Skoro to smar miedziany wytrzymujacy swoja gestosc do 1100stC, to jak moze sie wylac?;d Chyba nie ma bardziej wytrzymalego na temperatury smaru
Noo chyba ze chodzi Ci o pastę do tłoczków ale to służy niezacieraniu się powierzchni tłoczka z reszta 
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość