Skąd może ciec olej?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez msobecki » 9 cze 2009, 17:43

nie dawno wymieniany miałem rozrząd, może przy okazji moi fachowi mechanicy domyślili się ze należałoby wymienić uszczelniacze przy okazji rozebrania polowy silnika, sprawdzę to zaraz na rachunku. Domyślam się ze wymiana uszczelniaczy na wale i na wałkach rozrządu wymaga sporo zachodu i sam na parkingu przed blokiem nie dam sobie rady, jaki może być koszt takiej wymiany przez fachowców? (mam V6 24V 1.8 DOHC)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:20
Posty: 76
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MX-3 1.8i V6 24V – EC K8

Postprzez Seventh_Star » 9 cze 2009, 17:54

Trzeba rozebrać rozrząd – czyli cena przybliżona :(
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2008, 13:58
Posty: 106
Skąd: gdzieś w Pyrlandi
Auto: Premacy 1,8 '03
Tribute 2,3 '04

Postprzez msobecki » 15 cze 2009, 17:43

czy kolejnośc dokręcania śrub może mieć decydujący wpływ na to czy z pod pokrywy zaworów bedzie kapać czy raczej nie ? założyłem nową uszczelkę a olej w dalszym ciągu leci, co prawda mniej niż na starej ale jednak :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:20
Posty: 76
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MX-3 1.8i V6 24V – EC K8

Postprzez Radek89 » 15 cze 2009, 21:56

czy kolejnośc dokręcania śrub może mieć decydujący wpływ na to czy z pod pokrywy zaworów bedzie kapać czy raczej nie ?


Spokojnie ;] Dekiel to nie głowica. Fakt, ja tam zawsze stosuje się mniej więcej do tego aby robić to podobnie jak z głowicą , ale to chyba bardziej z nawyku niż konieczności, aczkolwiek myśle że tym sposobem uszczelka lepiej się uleży niż jakbyś miał dokręcać po kolei od lewej do prawej ;) Ale moim zdaniem musiałeś trafić na ,,antyszczelke" skoro na nowej cieknie ;/ spróbuj założyć uszczelkę dokręcić z czuciem , a po dwóch dniach minimalnie jeszcze podociągać – z tym że zwracam uwagę na użyte słowa – z czuciem i minimalnie :) Tym sposobem uszczelka dłużej posłuży ...

Ale jak kupiłeś towar ,,tesco quolity " to myśle że chyba nic nie wskórasz :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2007, 21:36
Posty: 526
Skąd: WROCŁAW
Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]

Postprzez msobecki » 15 cze 2009, 23:43

może nie wydłubałem silikonu do końca, po fachowcach którzy mi składali ten silniczek, coś strasznego – autoryzowany ponoć serwis składa silnik na silikon hehe. Będę kombinował jutro rano, może uda mi się opanować wycieki ;–)
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:20
Posty: 76
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MX-3 1.8i V6 24V – EC K8

Postprzez msobecki » 1 wrz 2009, 20:25

moje uszczelnianie nic nie dało, kontrola stanu oleju po miesiącu od dolania na max jest przerażająca, na miarce jest dosłownie 1mm oleju, a pod samochodem w ostatnich dniach plamy oleju robily sie coraz wieksze, ostatnio silnik zaczął mi przygasac na wolnych obrotach – zupełnie jakby zasysał lewe powietrze, czy możliwe jest, ze tą dziurą przez która olej ucieka, w tej chwili zasysane jest powietrze? bo objawy są identyczne jak bym jechał z wyjęta miarką oleju.
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:20
Posty: 76
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MX-3 1.8i V6 24V – EC K8

Postprzez Hazu » 1 wrz 2009, 20:37

jakie uszczelki zakładasz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez msobecki » 1 wrz 2009, 23:05

pod deklami na pewno oryginalne, jednak Cieknie spod któregoś simeringu w okolicach rozrządu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:20
Posty: 76
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MX-3 1.8i V6 24V – EC K8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323