Skąd może ciec olej?
1, 2
nie dawno wymieniany miałem rozrząd, może przy okazji moi fachowi mechanicy domyślili się ze należałoby wymienić uszczelniacze przy okazji rozebrania polowy silnika, sprawdzę to zaraz na rachunku. Domyślam się ze wymiana uszczelniaczy na wale i na wałkach rozrządu wymaga sporo zachodu i sam na parkingu przed blokiem nie dam sobie rady, jaki może być koszt takiej wymiany przez fachowców? (mam V6 24V 1.8 DOHC)
- Od: 17 kwi 2009, 14:20
- Posty: 76
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda MX-3 1.8i V6 24V – EC K8
Trzeba rozebrać rozrząd – czyli cena przybliżona 
- Od: 25 lut 2008, 13:58
- Posty: 106
- Skąd: gdzieś w Pyrlandi
- Auto: Premacy 1,8 '03
Tribute 2,3 '04
czy kolejnośc dokręcania śrub może mieć decydujący wpływ na to czy z pod pokrywy zaworów bedzie kapać czy raczej nie ? założyłem nową uszczelkę a olej w dalszym ciągu leci, co prawda mniej niż na starej ale jednak 
- Od: 17 kwi 2009, 14:20
- Posty: 76
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda MX-3 1.8i V6 24V – EC K8
czy kolejnośc dokręcania śrub może mieć decydujący wpływ na to czy z pod pokrywy zaworów bedzie kapać czy raczej nie ?
Spokojnie ;] Dekiel to nie głowica. Fakt, ja tam zawsze stosuje się mniej więcej do tego aby robić to podobnie jak z głowicą , ale to chyba bardziej z nawyku niż konieczności, aczkolwiek myśle że tym sposobem uszczelka lepiej się uleży niż jakbyś miał dokręcać po kolei od lewej do prawej
Ale jak kupiłeś towar ,,tesco quolity " to myśle że chyba nic nie wskórasz
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
może nie wydłubałem silikonu do końca, po fachowcach którzy mi składali ten silniczek, coś strasznego – autoryzowany ponoć serwis składa silnik na silikon hehe. Będę kombinował jutro rano, może uda mi się opanować wycieki ;–)
pozdrawiam
pozdrawiam
- Od: 17 kwi 2009, 14:20
- Posty: 76
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda MX-3 1.8i V6 24V – EC K8
moje uszczelnianie nic nie dało, kontrola stanu oleju po miesiącu od dolania na max jest przerażająca, na miarce jest dosłownie 1mm oleju, a pod samochodem w ostatnich dniach plamy oleju robily sie coraz wieksze, ostatnio silnik zaczął mi przygasac na wolnych obrotach – zupełnie jakby zasysał lewe powietrze, czy możliwe jest, ze tą dziurą przez która olej ucieka, w tej chwili zasysane jest powietrze? bo objawy są identyczne jak bym jechał z wyjęta miarką oleju.
pozdrawiam
pozdrawiam
- Od: 17 kwi 2009, 14:20
- Posty: 76
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda MX-3 1.8i V6 24V – EC K8
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość