Kompletny remont zawieszenia.
1, 2
No kosztorys na bank mi sie przyda. Czeka mnie remont zawieszenia także...:-D głęboko do kieszeni trzeba bedzie siegnac. Myślę ze u mnie to dużo taniej wyjdzie... Za tlumnik bosala placilem przykładowo 230 zl a nie 260... Niby tylko 30 zl ale to juz 5l Pb 98 na orlenie i 50 km więcej w miescie:-D
- Od: 15 maja 2012, 20:31
- Posty: 110
- Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
- Auto: była:MAZDA MX3 1.6 DOHC EC 1994
jest:Peugeot 206 1.4 hdi
będzie: MAZDA 6 ;D
Chappel napisał(a):Ufff....trochę to trwało ale wreszcie Mazda jest już gotowa
Zgodnie z obietnicą zamieszczam wycenę takiej "przyjemności":
– amortyzatory przód Kayaba – 260x2
– amortyzatory tył Kayaba – 290x2
– osłony i odboje – 45x4
– przeguby (oryginał) – 200x2
– sprężyny przód (oryginał) – 200x2
– klocki hamulcowe przód TRW – 90
– klocki hamulcowe tył GIRLING – 70
– tarcze hamulcowe przód TRW – 95x2
– tarcze hamulcowe tył GIRLING – 75x2
– tłumik końcowy BOSAL – 260
– płyn hamulcowy
Łącznie z robocizną wyszło ok. 3400zł
Czy możesz mi pomóc z moją mazdą? Bardzo lubię swoją mazdę – nie chcę jej sprzedawać, rozczłonkować czy złomować. Znam ją od 1994 r chciałabym mieć ją zawsze (jako drugi samochód – sentymentalny). Nie znam się na tym ale wiem, że jej nie chcę stracić

-
Fifimaj
Chappel jeśli chodzi o pukanie w tylnym kole, które znika po dotknięciu pedału hamulca to na 99% jest to brak sprężynki amortyzującej drgania klocków:) być może mechanik przeoczył zapomniał bądz zrezygnował z jej zakładania, a robią tak:D
tylko JAPONIA....
- Od: 11 lis 2011, 22:38
- Posty: 11
- Skąd: POZNAŃ
- Auto: MX-3 1.6 DOHC 94
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości