brii napisał(a):Sądzę, że to normalne – przy dużym skręcie różnica w prędkości obrotowej kół z lewej i prawej jest duuuża i ABS stara się je zrównać
Ale ABS nie działa w oparciu o różnice w prędkościach różnych kół...jeden czujnik analizuje predkosc obrotową jednego koła i reaguje na nagłe zmiany prędkości. Dokładnie opiera się to o zliczenie impulsów pochodzacych z czujnika w jednostce czasu. Jeśli ilość impulsów gwałtownie się zmiejszy, układ ABS odbiera to jako blokowanie kół i reaguje "odpowiednio" – albo i nieodpowiednio np. na lodzie czy piachu
Wiec nie sadze, zeby to co pisze
brii mialo tu zastosowanie, chocby dlatego, że u mnie sie nie załącza w takich sytuacjach

Poza tym ABS, nie ma za zadanie zrównywać prędkości obrotowej kół, lecz jedynie jak sama nazwa wskazuje zapobiegac ich blokowaniu.
Niestety nie wiem co może być przyczyną wadliwego działania ABS w Twoim przypadku...chciałem jedynie sprostować powstałe niejasnosci.
