wahacz, cały nowy czy nowe elementy
Strona 1 z 1
jak w temacie, u mnie już powoli wahacze przednie mają luzy, i tu pytanko, wymiana samych tulei tych gumowych czy cały, nic na allegro nie znalazłem tylko jeden wahacz za 1650 zł i wizualnie jakiś inny i jedną tuleje, jak to się robi w tych modelach, ale pytam jak się robi dobrze ?
Naprawa, regulacja, konserwacja, malowanie, remonty blacharskie Mx-3 i inne Będzin gsm 508511870
- Od: 18 wrz 2012, 11:42
- Posty: 150
- Skąd: Będzin
- Auto: Mx3 1,8 v6 92
Ja oddałem wahacz do mechanika i mi wprasował nową tuleję
Ceny wahaczy są masakryczne dlatego jak myślę- tylko wymiana tulei.
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Jeżeli [waaaco?] nie jest pogięty, czy jakkolwiek uszkodzony to popieram marisa, najlepiej wymontować [waaaco?], kupić wszystkie potrzebne tuleje i oddać do mechaniora żeby wpasował je na miejsce. Z odrobiną fantazji i wyobraźni można to również zrobić samemu używając imadła, czy nawet młotka, ale należy to robić z uwagą, tak żeby tuleja idealnie się wpasowała i nie leżała krzywo.
- Od: 25 lut 2013, 21:09
- Posty: 4
- Auto: mx-3 V6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość