Wysokość sprężyn tył | MX-3 1.6

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Small_Boy » 11 maja 2012, 12:06

Chciałbym się dowiedzieć jaka jest wysokość fabrycznych [jakich?] sprężyn do mx-3 1.6 1996r.

Jakiś czas temu siostra sobie zakupiła takie autko i dostała do niego dwie [jakie?] spręzyny i naszedł czas ich wymiany. Nie chce obniżać tyłu i z tąd moje pytanie bo chciałbym wiedzieć czy te co dostałem są obniżające czy zwykłe. Poprzedni właściciel kupił cały komplet i wymienił tylko przód i wyglada jak by był obnizony dlatego zastanawiam się czy na tył też nie kupił obniżających, niestety nie zapytałem się o to przy zakupie.
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 00:55
Posty: 123
Skąd: Opole
Auto: MX-3 1.6 16V 96r. + LPG

Postprzez D4NI3L » 11 maja 2012, 22:50

Hej
Jest jakiś symbol lub nazwa firmy na nich?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez Small_Boy » 12 maja 2012, 09:39

Sprężyny firmy Jamex czerwone. Na samych spręzynach nie ma nic wytłoczone jest jedynie napis markerem 030 oraz dołączone były takie kartki.

Obrazek
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 00:55
Posty: 123
Skąd: Opole
Auto: MX-3 1.6 16V 96r. + LPG

Postprzez Rafał_ » 16 maja 2012, 02:34

Te Jamexy są obniżające o 4cm. Moim zdaniem jak obniżony jest przód to i tył trzeba obniżyć, żeby to miało sens :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Small_Boy » 16 maja 2012, 23:37

Na pewno? bo jak tak to chętnie wymienię na normalne a sprzedam je.
Siostra jeździ tak juz ze 2 lata i nie narzeka(na wygląd) zresztą przód chyba będzie podniesiony do oryginalnej wysokości bo takie rzeczy nie na nasze drogi :/ a przy parkowaniu często się o coś haczy :/
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 00:55
Posty: 123
Skąd: Opole
Auto: MX-3 1.6 16V 96r. + LPG

Postprzez D4NI3L » 17 maja 2012, 08:34

ile chciałbyć za sprężynki obnizające? :P możemy się wymienić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez Siw-y » 17 maja 2012, 10:46

Długość seryjnych sprężyn jest taka sama jak obniżających :P
Różni ich stopień ugięcia i ogólnie charakterystyka działania.

D4NI3L, jak coś to mam APEX'y -30 :)
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez D4NI3L » 17 maja 2012, 11:38

Siw-y napisał(a):D4NI3L, jak coś to mam APEX'y -30 :)


Ooo how much? :)

jutro będę mierzył progi zwalniające pod firmą :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez Gared » 23 maja 2012, 18:55

Siw-y napisał(a):Długość seryjnych sprężyn jest taka sama jak obniżających :P

Popatrz, miałem obniżające do poprzedniego mx-3 na przód i były krótsze niż oryginalne. Czy może precyzyjniej mówiąc wysokość nieściśniętej oryginalnej sprężyny była wyższa niż obniżającej.

Jeśli przód jest obniżony a tył oryginalny to będzie przód częściej haczył i szorował o glebę niż w przypadku gdy obniżony jest przód i tył. Różnica duża nie jest i nie będzie, ale jednak jest ;)

Daniel, z ciekawości, po co chcesz mierzyć te progi? Myślisz że są wyższe niż jakiekolwiek inne? ;) Mi się jeszcze nie zdarzyło przytrzeć o próg zwalniający, co innego o krawężnik przy parkowaniu.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323