Pozdrawiam.
________________________________________
MX-3 EC K8 1,8i 1.845ccm V6 DOHC 133KM 157Nm
www.mazdaspeed.pl
lub piasty.Mav napisał(a):Zdecydowanie krzywe tarcze
JeeeeeeeeeezuuuuuuuuuuuPiotrek 2005 napisał(a):Czy ktoś może wie, od czego może bić hamulec podczas hamowania, czy to mogą być krzywe tarcze?? Jak nie, to co
??
Pozdrawiam.
Kurde mam to samo, a tarcze wymieniłem, łożyska też.Piotrek 2005 napisał(a):Czy ktoś może wie, od czego może bić hamulec podczas hamowania, czy to mogą być krzywe tarcze?? Jak nie, to co
??
Jak dłużej pojeździsz – rozwalisz cały układ kierowniczy i pewnie coś z zawieszenia.KosteK napisał(a):Kurde mam to samo, a tarcze wymieniłem, łożyska też.
Można tak jeździć? Jak się hamuje z małej prędkości, to czuć jak "łapie" przerwami (taki ABS).
Czyli co mi zostaje? Może to jeszcze gdzieś zdiagnozować? Sądzę, że nowa piasta, to wydatek kilkuset złotych. Więc jeśli trzeba będzie ją wymienić, to może używkę kupić?magicadm napisał(a):Jak dłużej pojeździsz – rozwalisz cały układ kierowniczy i pewnie coś z zawieszenia.KosteK napisał(a):Kurde mam to samo, a tarcze wymieniłem, łożyska też.
Można tak jeździć? Jak się hamuje z małej prędkości, to czuć jak "łapie" przerwami (taki ABS).
Drążki dostają w d..., końcówki – o przekładni kierowniczej nie wspomnę. Koszty nieporównywalnie większe...
Nie widzę tutaj powodów do radości...Czy z niesprawnymi hamulcami można jeździć – sam sobie odpowiedz – bo chyba się nie łudzisz, że ten "ABS" skutecznie Ciebie zatrzyma przy naprawdę ostym hamowaniu.
Dowiadywałem się o koszta piasty w Szczecinie. Nowa do MX-3, to koszt 450zł a używka, to około 150zł, ale nie wiadomo, na jaką urzywkę trafisz.KosteK napisał(a):Czyli co mi zostaje? Może to jeszcze gdzieś zdiagnozować? Sądzę, że nowa piasta, to wydatek kilkuset złotych. Więc jeśli trzeba będzie ją wymienić, to może używkę kupić?
<spoko>KosteK napisał(a):Zamówiłem piastę używkę w stanie idealnym
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość