Panowie pomocy – trzyma mi tloczek w tylnym zacisku i to ku... mocno. Co tak tu zrobić prowadnice przesmarowane a tloczek trzyma Po woli tracę narwy do tej bryki.
Tylko uważaj z tym WD-40, bo pracujesz na hamulcach . Lepiej oczyścić to i przesmarować czymść trwalszym, niż w/w, co nie spłynie. Poczytaj na FORUM, bo było o tym baaardzo dużo już napisane. Skorzystaj z opcji szukaj.
Najlepiej to by bylo go wyciagnac na zewnatrz i spokojnie oczyscic caly. Mozesz wymontowac zacisk podjechac do jakiegos mechanika co ma pistolet pneumatyczny (ewentualnie na stacje benzynowa tylko musi byc taka inna koncowka przy kompresorze (okragly stozkowy)) i poprosic zeby Ci wyciagnal tloczek sprezonym powietrzem. Ewentualnie sproboj na samochodzie wyjac z zacisku klocki i naciskajac pedal hamulca zmusic go do wyjscia – UWAGA ! Jest to ekstremalnie niebezpieczna sprawa – taki tloczek pod cisnieniem ma ogromna predkosc i moze komus zrobic krzywde i to bardzo powazna. Mechanik to sobie poradzi natomiast jesli zamierzasz zrobic to sam to najlepiej za pomkoca hamulca wysun tloczek tak zebys mogl zlapac go reka badz kombinerkami i dalej juz recznie. Po wyjeciu wszystko wyczyscic, tloczek oszlifowac tak zeby sie tak ladnie blyszczal i ewentualnie wymienic oring uszczelniajacy (znajduje sie wewnatrz zacisku) i oslone przeciwkurzowa na tloczku.
bo tak mistrzu hebla Mav od zewnatrz klocem ma 2 milimetry a od srodka nowka co jest grane moze te prowadnice przeczyscic pozadnie i zakrecic wszystko ?? atloczek moze jest git
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów