proszę o jakie kolwiek rady co z tym zrobić, bardzo lubię ten samochód ale zaczyna mnie już denerwować. Jestem studentem i nie mam zbyt dużo pieniędzy aby wymieniać całe zamieszczenie tego koła. Nie ukrywam że chce to zrobić jak najtańszym kosztem, jednak to będzie trudne ;/ z góry dzięki za wszelką pomoc.
problem z lewym kołem :/ co robić ??
Strona 1 z 1
Witam wszystkich. Od dłuższego czasu mam problem z przednim lewym kołem. Madzie kupiłem rok i wszystko było OK, dopóki nie zauważyłem luzu w wspomnianym kole. Okazało się że piasta było wycięta i łożysko miało popękane wianki. Wymieniłem łożysko, piasta została napawana i przetoczona w profesjonalnym warsztacie. Złożyłem i wszystko było dobrze
przejechałem 5 tys km i znowu było to samo :? i znowu piasta była napawana łożysko nowe, wszystko wciśnięte na prasie. Przejechałem 2 tys km, w czasie jazdy słychać głośny huk, pewnie szlak trafił łożysko :/ dlaczego tak szybko
co to może być
wymieniłem przegub ale nic nie pomogło. Huk w aucie nasila się wraz z wzrostem prędkość, jednak jadać po łuku obojętnie czy w prawo czy lewo dźwięk odrobinę cichnie. Jeżdżąc po parkingi z niewielką prędkością przy ostrych skrętach słychać piszczenie. Na wewnętrznej stronie tarczy hamulcowej zauważyłem rowki, a właściwie rysy. klocki hamulcowe są nie równo zużyte, na końcach klocka jest różnica wysokości o jakieś 1.5 mm. Te blachy co są między tłoczkiem a klockiem też przestały istnieć, a obie prowadnice po których ślizga się cały zacisk bardzo ciężko poruszyć, prawdopodobnie zatarte ;/
proszę o jakie kolwiek rady co z tym zrobić, bardzo lubię ten samochód ale zaczyna mnie już denerwować. Jestem studentem i nie mam zbyt dużo pieniędzy aby wymieniać całe zamieszczenie tego koła. Nie ukrywam że chce to zrobić jak najtańszym kosztem, jednak to będzie trudne ;/ z góry dzięki za wszelką pomoc.
proszę o jakie kolwiek rady co z tym zrobić, bardzo lubię ten samochód ale zaczyna mnie już denerwować. Jestem studentem i nie mam zbyt dużo pieniędzy aby wymieniać całe zamieszczenie tego koła. Nie ukrywam że chce to zrobić jak najtańszym kosztem, jednak to będzie trudne ;/ z góry dzięki za wszelką pomoc.
Ostatnio edytowano 5 paź 2008, 22:50 przez andrzej_32, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 paź 2008, 21:54
- Posty: 4
Pierwsze to podnieś auto i zobazcz czy niema znowu luzu na tym kole potezm zdejmij zacisk i zobacz jak to sie obraca ,jeśli zbyt ciężko albo z zacieńciami (lub jest luz) to wiadomo trzeci raz ci sie sypie to samo,czyli ten "profesjonalny" warsztat świadczy bardzo nieprofesjonalne usługi z resztą regeneracja piasty ? to naprawde ciężki temat (przerabialiśmy to pare lat tem z dacią kumpla i było podobnie) takie żeczy sie wymienia i już.
Podjeż na jakiś szrot z japońcami , kup całą zwrotnice i po problemie.Jakbyś chciał to ja tez mam zwrotnice do sprzedania za 120zł, zakładac i jechać :d
Podjeż na jakiś szrot z japońcami , kup całą zwrotnice i po problemie.Jakbyś chciał to ja tez mam zwrotnice do sprzedania za 120zł, zakładac i jechać :d
Kupie lewą dokładke pod zderzak do mx3 1.8 -może byc pęknięta
Sprzedam części mechaniczne ,zawieszenie i elementy nadwozia ciete z mx3 1.8 tanio
Sprzedam części mechaniczne ,zawieszenie i elementy nadwozia ciete z mx3 1.8 tanio
- Od: 1 paź 2008, 12:40
- Posty: 35
- Skąd: Szczekociny
- Auto: mx-3 1,8 x2 :)
no i lipa :/ koło ma luzy góra dól. na boki jest chyba dobrze bo jak szarpie to porusza się kierownica. Jak taki zacisk się regeneruje
są jakieś zestawy naprawcze
czy tylko wyjąc nasmarować i włożyć 
- Od: 5 paź 2008, 21:54
- Posty: 4
kolego może chcesz kupić całą piaste z łozyskiem i zwrotnicą mam takie cos od mazdy 323F 1993 rok mx ma to samo sworzeń 18mm ten wiekszy różnice były tylko we sworzniach byś musiał zmierzyc oddam bardzo tanio bo i tak lezy
- Od: 26 lip 2006, 19:04
- Posty: 114
- Skąd: prawie Bydgoszcz
- Auto: mazda 626 20 16v xedos 6 20-v6
jak to jest z tymi zwrotnicami
pasują o 323 albo 323f z 93 roku
czy się czymś różnią 
- Od: 5 paź 2008, 21:54
- Posty: 4
niech ktoś mi wytłumaczy jakim cudem oryginalna zwrotnica od Mx3 z silnikiem 1.6 nie pasuje do Mx3 z silnikiem 1.6 w dodatku z tego samego rocznika
to po prostu nie możliwe ;/ na szczęście miałem w garażu wiertło 18mm i udało się to rozwiercić i wszystko pasuje aż miło
i madzia już sobie śmiga
)
- Od: 5 paź 2008, 21:54
- Posty: 4

SponeR napisał(a):OMG![]()
![]()
![]()
sry nie na darmo mam -3 dioptrii xD
Ja za to widzę wszystko dokładnie...
-
Ania_TM
andrzej_32 napisał(a):niech ktoś mi wytłumaczy jakim cudem oryginalna zwrotnica od Mx3 z silnikiem 1.6 nie pasuje do Mx3 z silnikiem 1.6 w dodatku z tego samego rocznika
Też pobawię się w archeologa. Już tłumacze. Moga się różnić, ponieważ wersje m.in bez ABS miały inne otwory. U mnie właśnie sworzeń był ze średnicą 16mm.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość