przegub, mechanizm roznicowy czy co?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez djArias » 5 wrz 2009, 13:07

witam.
Mam taki problem, jak ruszam samochodem przy kolach skreconych max w lewo to jest odglos jakby gietego, chroboczącego metalu... Przy ruszaniu prosto albo na kolach w prawo nie ma problemu. Myslalem ze to przegub zewnetrzny lewy – wymienilem – zrobilo sie troche ciszej ale odglos dalej jest... Czy skrzynia moze sie tak zachowywac jak mechanizm roznicowy pada?
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez ROMAN-R87 » 5 wrz 2009, 14:02

sprawdz tez przegob wewnetrzny ;)
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez djArias » 17 mar 2010, 22:58

;) znowu odswiezam stary temat – moze tym razem ktos pomoze... terkotanie nie ustalo... na bank przeguby są całe i dobre – podjąłem decyzje wyciągamy skrzynie – i co sie okazało po wyciągnięciu mechanizmu różnicowego na wierzch – MECHANIZM JEST CAŁY I ZDROWY A MIMO TO PRZY SKRĘCIE W LEWO TERKOCZE – czy może być tak ze te podkładki metalowe które są pod kołami mechanizmu różnicowego się wymienia na grubsze czy cos takiego?
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez siera » 22 mar 2010, 20:02

Siema
A oglądałeś poduszki kolumny i końcówki drążka ?? Niby powinny pukać tak samo w lewo jak i w prawo ale warto zobaczyć jak już skrzynie wyciągałeś to przy tym
drobna sprawa :)

Pozdr.
Siera
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2009, 20:02
Posty: 201
Skąd: Poznań
Auto: RX-8 1.3

Postprzez Gared » 12 kwi 2010, 12:12

Sprawdź łożysko w piaście. Nie tak dawno temu miałem podobna sytuację, z tą tylko różnicą, że chrobotało dokładnie tak samo przy jeździe na wprost jak i przy skręcaniu. Co więcej nie był to typowy głos jaki jest przy padniętym łożysku (łożysko zwykle "huczy", przy skręcie huk się nasila, u mnie zaś było chrobotanie), co spowodowało nieco niepewności. Podejrzewany był mechanizm różnicowy, ale to nie było to, przegub też był cały. Po wymianie łożyska wszystko wróciło do normy.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez Kevin. » 12 kwi 2010, 19:56

ja jak cofałem na max kolach w lewo lub prawo to mi strzelało i to był dolny sworzeń popatrz czy masz cale:)

pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 21:32
Posty: 518
Skąd: Przyłubsko/Katowice
Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323