Katalizator do V6

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Chappel » 26 mar 2010, 12:49

Witam.
Jeżeli kupujecie uniwersalne katalizatory BOSALA czy AWG to ilu komorowe do V6 ?
Orientuje się ktoś jak jest w serii? Dodatkowo mam pytanie czy sondy lambda (z tego co pamiętam są 2) znajdują się przed katalizatorem czy w innym miejscu?
Różnica w cenie jest znacząca (700 – 350zł)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2008, 18:45
Posty: 41
Skąd: Kraków
Auto: MX-3 1.8 V6 '93

Postprzez GabeekKL » 27 mar 2010, 21:11

W wersji sprzed liftingu obie sondy są przed katem, nie wiem jak w wersji po lifcie. Jak ja wyjmowalem u siebie kata bo sie rozlecial to byla tylko siatka na wlocie i na wylocie i byl on jednokomorowy tzn przelotowy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2010, 17:17
Posty: 72
Auto: Mazda 626 GE KL 2,5 V6

Postprzez Chappel » 28 mar 2010, 12:28

Wczoraj bylem w serwisie więc mielem mozliwosc ogladnia mazdy od spodu. Tak jak piszesz sa dwie sondy przed katem. Zastanawia mnie tylko ta ilosc komor. W serwisach do ktorych dzwonilem twierdza ze ma być dwukomorowy. U Ciebie byla jedna... Mam wersje z przed liftu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2008, 18:45
Posty: 41
Skąd: Kraków
Auto: MX-3 1.8 V6 '93

Postprzez GabeekKL » 1 kwi 2010, 00:54

A po co ci katalizator?? wstaw zwykla rurke bądz strumienice w ksztalcie kata i po problemie. Auto na pewno bieze olej bo kazde K8 bierze wiec kat dlugo ci nie pochodzi bo zalepi go syfem szybko.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2010, 17:17
Posty: 72
Auto: Mazda 626 GE KL 2,5 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323