Witam serdecznie,
Mam ogromny problem ze znalezieniem drążka kierowniczego do mojej mazdy mx-3
(1.8 V6 – 1993r., ze wspomaganiem).
Pytałem już w kilku sklepach z częściami i większość ze znalezionych drążków ma wymiary:
– długość: 32 – 35cm
– gwint1: 16 x 1,5 mm
– gwint2 (mniejszy): 12 x 1,5 mm
Natomiast mam przed sobą drążek wyciągnięty z mojej mazdy i ma nietypowe wymiary:
– długość: ok. 35cm
– gwint1: 18 x 1,5 mm
– gwint2 (mniejszy): 12 x 1,5 mm
Nie mogę nigdzie znaleźć drążka o takich wymiarach, czy moja mazda to jest jakiś wyjątek. Czy ewentualnie przypasuje do niej drążek od jakiejś innej mazdy?
Jeśli tak to gdzie można znaleźć taki drążek?
Będę bardzo wdzięczny jeśli za wszelką pomoc.
Pozdrawiam
Drążek kierowniczy do mojej mazdy nie istnieje
Strona 1 z 1
Tj
Mx-3
1992.01.24
1,8i v6
nr prawego to E018-32-240 KOSZT OK 370 ZŁ
nr lewego to E018-32-250A KOSZT OK 380 ZŁ
niestety już tego nie mam w magazynie ze względu na ceny i rocznik.
sprawdż jeszcze w dobrych hurtowniach typu I-Cars może po tych wymiarach które masz coś dobierzesz od innych made in japan.kedyś to przerabialiśmy w ten sposób.
Mx-3
1992.01.24
1,8i v6
nr prawego to E018-32-240 KOSZT OK 370 ZŁ
nr lewego to E018-32-250A KOSZT OK 380 ZŁ
niestety już tego nie mam w magazynie ze względu na ceny i rocznik.
sprawdż jeszcze w dobrych hurtowniach typu I-Cars może po tych wymiarach które masz coś dobierzesz od innych made in japan.kedyś to przerabialiśmy w ten sposób.
- Od: 27 sty 2009, 23:22
- Posty: 145
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: GH RF-TOP 08"
ER- EXPRESSION 09"
GS350AWD 08''
F RANGER 4WD 08"
Znalazłem w jednym ze sklepów drążek o identycznych wymiarach gwintów od mazdy MX-5.
Problem natomiast polega na tym, że jest krótszy o 3 cm, w związku z czym mam pytanie.
Ponieważ z tego co widzę na starym drążku gwint, który wchodzi w końcówkę drążka ma ok. 4 cm. Więc jeśli kupiłbym taki drążek 3cm krótszy wszedłby w końcówkę tylko ok. 1cm. Czy taka opcja jest bezpieczna ?
Problem natomiast polega na tym, że jest krótszy o 3 cm, w związku z czym mam pytanie.
Ponieważ z tego co widzę na starym drążku gwint, który wchodzi w końcówkę drążka ma ok. 4 cm. Więc jeśli kupiłbym taki drążek 3cm krótszy wszedłby w końcówkę tylko ok. 1cm. Czy taka opcja jest bezpieczna ?
- Od: 3 cze 2008, 13:19
- Posty: 8
Witam! Mam dokladnie ten sam problem! WYciagnalem z mojej mx-3 1.8 '94 drążek, dali mi w i-carsie zamiennik okazalo sie ze grubszy gwint jest za maly.. i bylem w kilku serwisach – nigdize nie maja takiego drążka.. i faktycznie facet pokazywal od mx-5 i gwint ten sam lecz za krotki..
Wie ktos jak sie z tym uporac?
Pozdrawiam
Wie ktos jak sie z tym uporac?
Pozdrawiam
- Od: 12 lut 2009, 00:56
- Posty: 8
- Auto: DarkGreen Mx-3 1.8 v6 '94
jeszcze zostaje uzywka tylko ze musialaby byc w idealnym stanie bo ta czesc uzywana nie ma prawa byc montwana po raz druci w aucie
pozdrawiam
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość