Jak wyczyscic bak?(wskazowki)

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez ricardo881 » 2 kwi 2010, 20:05

Witam mam pytanie do osob ktore juz to robily jak odkrecic go od dolu, poniewaz musze wyczyscic syf z baku bo osadza mi sie na sitku od pompy paliwa i czasem mi przez to przerywa z gory dziekuje za pomoc pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2009, 11:06
Posty: 124
Skąd: Kalisz
Auto: Mx3 Powered By KL-ZE

Postprzez rook » 2 kwi 2010, 22:21

Z tego co wiem to jest taka śruba od dołu. Ja natomiast czyściłem inaczej. Wykorzystałem pompę do przepompowania paliwa a ten syf wyciągałem ręką :–) (przy użyciu szmaty). Ale czy jesteś pewien że silnik przerywa przez syf w baku ? A nie masz czasem nadciśnienia w baku?
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 11:00
Posty: 141
Skąd: Uniejów

Postprzez ROMAN-R87 » 3 kwi 2010, 08:40

wymontuj zbiornik i dobrze wymyj go benzyna ekstrakcyjana, a jak syfy nie pojda to nitro i bedzie dobrze
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez ricardo881 » 3 kwi 2010, 12:41

Wlansnie nie wiem czy to przez podcisnienie jak auto postoi troche to chodzi ok a potem jak sie wszystko zmaci to zaczyna przerywac jak wyczyscilem smoka szczoteczka to chodzil ok przez tydzien po czym znow zaczelo sie robic to samo wiec to raczej nie podcisninie jeden forumowicz napisal mi ze mial to samo wymienil sitko pompy paliwa i wszystko ok a to sitko mam dosyc stare juz zamowilem nowe ale chce jeszcze wyczyscic caly ten syf a odnosnie odkrecania jak to odkrece to caly bak sie od dolu odkreci czy tylko jakas czesc tego kola??? z gory dzieki za info
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2009, 11:06
Posty: 124
Skąd: Kalisz
Auto: Mx3 Powered By KL-ZE

Postprzez rook » 3 kwi 2010, 18:23

Masz tu obrazek co po kolei zrobić aby wyciągnąć bak.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 11:00
Posty: 141
Skąd: Uniejów

Postprzez ricardo881 » 3 kwi 2010, 21:11

wow to raczej dam se spokoj z tym wykrecaniem go bo i tak nie ma tam dostepu wiekszego niz z gory pod kanapa z tylu rook jak uzyles pompy do wypompowania paliwa??? w jeki sposob ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2009, 11:06
Posty: 124
Skąd: Kalisz
Auto: Mx3 Powered By KL-ZE

Postprzez rook » 3 kwi 2010, 23:48

No też było trochę roboty. Zdjąłem wężyk co idzie na listwę wtryskiwaczy i połączyłem go z długim wężykiem. Podłączyłem pompę bezpośrednio pod 12 V i chodziła cały czas aż paliwo zeszło. Z tego co czytałem na forum to można zmostkować któreś piny (nie pamiętam które) i włączyć zapłon i pompa też chodzi na stałe. Ale z tego co patrzyłem kiedyś pod spód to tam jest jakby wkręcona śruba w bak od spodu. Podejrzewam że służy do spuszczania paliwa i syfu. Może ktoś to potwierdzi. Żeby dobrze oczyścić bak to trzeba by zrobić płukanie pewnie. Ja też się naczyściłem, wymieniłem filtr a okazało się że przerywało przez nadciśnienie w baku, które spowodowane było nieprawidłowo funkcjonującym systemem EVAP. Ale u Ciebie to może być problem z syfem skoro piszesz że przez tydzień jest dobrze.
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 11:00
Posty: 141
Skąd: Uniejów

Postprzez ricardo881 » 4 kwi 2010, 13:12

chyba to nie przez ten smok dzis wyczyscilem i nic nie pomoglo jak sprawdzic czy to nie to podcisnienie bo to mozliwe ciagle pali mi sie rezerwa nawet jak mam paliwa za ponad 50zl wiec to moze te podcisnienie jak to naprawic? i jescze podejzewam ze to moze przez aparat zaplonowy ale nie jestem do konca pewien jak auto stoi na luzie to go cos szarpie jest ok na 3 4 sec i znowu jak jade to jest ok przez chwile a znow za chwile go przymula jak by go przygaszalo nie mam juz pojecia przez co tak sie dzieje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2009, 11:06
Posty: 124
Skąd: Kalisz
Auto: Mx3 Powered By KL-ZE

Postprzez rook » 4 kwi 2010, 14:18

No z aparatem to ja sam walczę już od dłuższego czasu. Na razie nieskutecznie ale mam nadzieje że w następnym tygodniu go zrobię. Co do podciśnienia. Czy jak masz więcej paliwa w baku to jest lepiej tzn. mniej szarpie? Czy jak otworzysz korek od baku to słyszysz syczenie? Czy to przerywanie jest głównie przy przyspieszaniu? U mnie jak miałem problem z nadciśnieniem w baku szarpało głównie w trakcie przyspieszania gdy potrzebne było więcej paliwa. Przez nadciśnienie pompa miała problem z podawaniem paliwa. Jeśli po prostu czujesz szarpnięcie co jakiś czas w trakcie pracy silnika to może być aparat zapłonowy. Posprawdzaj z tym korkiem czy syczy najpierw.
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 11:00
Posty: 141
Skąd: Uniejów

Postprzez ricardo881 » 4 kwi 2010, 16:25

No wlasnie co jakis czas szarpnie ale nie ciagle, jak przyspieszam to tak od 2tys do 3,4 pozniej idzie ok ale tylko w tych granicach cos go przydusza jak by wlasnie zaplon byl zle ustawiony albo cos z aparatem w 1.8 mialem to samo i do 2.5 przekladalem aparat od 1.8 i jest to samo wiec to cos z aparatem albo z paliwem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2009, 11:06
Posty: 124
Skąd: Kalisz
Auto: Mx3 Powered By KL-ZE

Postprzez rook » 4 kwi 2010, 16:44

Sprawdź syczenie. Jak będzie nadciśnienie to za free to sobie naprawisz, a jak aparat to będzie walka.
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 11:00
Posty: 141
Skąd: Uniejów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323

cron