Strona 1 z 1

mruganie bi-ksenonu

PostNapisane: 26 mar 2009, 00:07
przez norbson
witam,mam taki problem ze co jakis czas na chwile ,mruga mi lewe siwatlo-ksenon,kable od ksenona sprawdzalem,są dobrze zabezpieczone,pewnie gdzies jestr zwarcie na kablach od podswietlenia ,jak moge to naprawic?

PostNapisane: 26 mar 2009, 07:20
przez MariuS
mruga , czy się wyłącza? bo u mnie było tak ze się wyłączało ale jak wyłączyłem i włączyłem spowrotem światła to na jakis czas było znów ok, najczęściej przetwornica siada

PostNapisane: 26 mar 2009, 13:11
przez norbson
mruga,dosc czesto i po prau sekundach przestaje i swieci normalnie,czyli to wina przetwornicy od ksenonow?

PostNapisane: 26 mar 2009, 22:28
przez MariuS
najprawdopodobniej, bo ona siada najszybciej- zrób prosta i skuteczną rzecz- przełóż przetwornice z lewej na prawą stronę i zobacz czy prawa będzie mrugać :] , dalej już wiesz co robić....

PostNapisane: 28 mar 2009, 15:19
przez norbson
tak zrobie,dzieki wielkie

PostNapisane: 28 mar 2009, 17:06
przez norbson
i dupa,dalej mruga ta sama lampa,jeszcze sprobuje zarowki zamienic

PostNapisane: 17 cze 2009, 14:25
przez indorr
To znaczy że po zamianie przetwornic stronami nadal miga(nie świeci prawidłowo)ta sama lampa?
Pytam bo właśnie muszę zrobić to samo żeby wykluczyć jakiś problem bo już żarniki wymieniłem i dalej nic a onei są ok,bo w lewej lampie świecą obie.
Istnieje możliwość sprawdzenia samemu tych przetwornic wewnętrznych(w lampach)-czy tylko rozklejając lampę?
Auto ma 4lata,możliwe że po takim czasie już padła przetwornica?
Jeszcze jedno -czy po podpięciu do komputera w serwisie wykaże mi jakiś błąd odnośnie przetwornicy?żeby niepotrzebnie nie kupować nowej(nowych)?Czy będą wstanie stwierdzić jednoznacznie?

PostNapisane: 17 cze 2009, 22:20
przez gregorius 323 F
Przetwornice wewnątrz zalane są specjalnym elastycznym izolatorem.
Są nierozbieralne a jeśli nawet nie opłaca się ich naprawiać wewnątrz siedzą drogie elementy w postaci kondensatorów i cewek wysokoprądowych później ciężko to zmątować.
możesz użyć przetwornic uniwersalnych-żyją krócej ale kosztują ok 100pln ze złączem do żarówki .
Pozdrawiam

PostNapisane: 17 cze 2009, 22:40
przez indorr
gregorius 323 F napisał(a):możesz użyć przetwornic uniwersalnych

Chyba sobie żartujesz.Muszą być oryginalne inaczej nie działa automatyczne poziomowanie podczas jazdy.
Tutaj (UK) wołają za jedną 300funtów.Na aledrogo jest ponoć za ok 400zl/szt to luzik do M6 tylko nie wiem czy to jedno i to samo.No i tak naprawdę jeszcze nie wiem czy to rzeczywiście jest przetwornica.Muszę jeszcze sprawdzić czy dochodzi do niej prąd z lewej przetwornicy i śrubę masową.I czy lampa jest ok(przetwornica wewnętrzna)-postojówka świeci.Zresztą jutro jadę do serwisu przy okazji innej sprawy :] to może mi podepną do kompa(mam nadzieję że coś wykaże)

PostNapisane: 17 cze 2009, 23:02
przez gregorius 323 F
Musiał bym obejrzeć te przetwornice. poziomowanie najczęściej nie jest związane z żarówką i przetwornicą a z obciążeniem nad przednią i tylną osią