Witam!
Mam zamiar zamontowac klime do mojej mx-3, ale mam pare watpliwosci...
Mianowicie, na parowniku jest przykrecony jakis uklad (widoczne tylko złącze), ale nigdzie za schowkiem nie widziałem pasujacej wtyczki. Kolejna sprawa, to czujnik wewnatrz parownika, wystaje tylko wtyczka na przewodzie, ale za schowkiem tez nie widziałem miejsca, zeby ja wpiac, a jesli dobrze mysle i to jest wylacznik termiczny, to czy on ma dzialac na zasadzie zwarcia powyzej bodaj 5oC i przerwy w okolicach zera? Bo tak nie jest, zmienia sie tylko jego rezystancja, ale zawsze jest i to dosc spora. Kolejna sprawa, to miejsce na przekaźniki pod maską przy mocowaniu kolumny po stronie pasażera – jak mi sie zdaje powinny być dwa, a jest tylko jedno...
Moje najważniejsze pytanie: czy w mx-3 zawsze znajduje się instalacja przygotowana pod klime (jesli nie ma, to ktos wymontowal, albo jestem slepy) czy tez nie?
Z gory dzieki za kazda odpowiedz, moze ktos, kto tez nie ma klimy jednak ma te rzeczy o ktorych mowilem, a moze ktos z klima powie gdzie co i jak po podlaczac...
P.S. klime dopiero kompletuje, znaczy mam parownik, a reszte bede szukal u goscia, co ozebral cala mx-3 na czesci i mowi, ze powinno wszystko sie gdzies znalezc
Przewody pod klimatyzację – Brakujące wtyczki
Strona 1 z 1
rdl popraw temat na zgodny z regulaminem
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
mazdy mają wszystko przygotowane pod klime (japonia w koncu) wrzucasz graty i powinno dzialać rozejrzyj sie dobrze albo jak masz mozlwiosc to popatrz w innym mx3, już raz zakładałem w 626 i gra nie zapomnij o przekaźniku pod maską 
- Od: 26 lip 2006, 19:04
- Posty: 114
- Skąd: prawie Bydgoszcz
- Auto: mazda 626 20 16v xedos 6 20-v6
No właśnie w tym problem, że pod maską mam tylko jedno złącze, a powinny tam iść dwa przekaźniki, jeden od sprężarki, drugi od wentylatora skraplacza, a poza tym, to z tego co patrzyłem po zdjeciach, to mx-3 z klimą ma dwa przekaźniki, a do tej wtyczki jest wpięty jakiś przewód, czyli wogóle lipa. Możliwe, że mi te przewody powywalali przy jakiś naprawach? Bo autko raczej było bite...
Jakby ktoś mógł wrzucić pare fotek przekaźników i parownika, co tam i jak tam jest popodłączane, gdzie się podłącza ten czujnik, co tylko przewód wystaje z parownika, no i co się podpina pod złącze układu przykręconego do parownika, to byłbym ogromnie wdzieczny.
Pozdrawiam
Jakby ktoś mógł wrzucić pare fotek przekaźników i parownika, co tam i jak tam jest popodłączane, gdzie się podłącza ten czujnik, co tylko przewód wystaje z parownika, no i co się podpina pod złącze układu przykręconego do parownika, to byłbym ogromnie wdzieczny.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 23 lip 2008, 21:47 przez rdl, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 kwi 2007, 22:22
- Posty: 76
- Auto: Mazda mx-3 1.6 16V DOHC 1995r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości