Strona 1 z 1

Garsc problemow dla znawcow tematu...

PostNapisane: 9 maja 2007, 01:29
przez ins
Witam,
sprowadzilem niedawno mx-3 i niestety nie dosc, ze nie ma sekwencji (jak zapewniala sprzedajaca) tylko II gen to sa z nia problemy, ktore oczywiscie wyszly po czasie (choc wiekszosc moglbym zauwazyc podczas zakupu, ale madry Polak po szkodzie..). Auto kupilem w 90% emocjami (milosc od pierwszego wejrzenia), a tylko 10% rozsadkiem, jak sie okazalo...

Nie bylem z Madzia jeszcze na stacji diagnostycznej, dlatego auto jest w stanie "dziewiczym".

No to zaczynamy...
-stuka dosc nieprzyjemnie panel przedni, pojawilo sie po 3 dniach od sprowadzenia :(
Po docisnieciu (przytrzymaniu) problem znika, ale przeciez nie bede jezdzil z jedna reka na panelu.. problem pojawia sie i znika.
-przy hamowaniu na zimnych tarczach slychac maly pisk – do wymiany?
-niemilosiernie stuka szybka w liczniku, jakby brakowalo uszczelki
-nie zapala sie swiatlo wewnetrzne przy otwieraniu drzwi ; /

...i to chyba na tyle. Bede wdzieczny za kazda pomoc. Najbardziej irytuja mnie stuki plastikow i gasniecie na benzynie :(

Mimo tego wszystkiego chce doprowadzic Madzie z Wasza mala pomoca do stanu idealnego – wierze, ze jest tego warta...

Pozdrawiam i z gory jeszcze raz dziekuje za chocby najmniejsza pomoc,
ins

Re: Garsc problemow dla znawcow tematu...

PostNapisane: 9 maja 2007, 08:27
przez ravi
ins napisał(a):No to zaczynamy...
-na benzynie obroty faluja, az do 300-400 – auto po jakims czasie sie krztusi i gasnie :(
-na lpg tez faluja, choc bardziej miedzy 900-1200 – wystarczy wyregulowanie?

-przy hamowaniu na zimnych tarczach slychac maly pisk – do wymiany?

-nie zapala sie swiatlo wewnetrzne przy otwieraniu drzwi ; /


Ad 1 i 2) Przyczyna moze byc: niski poziom plynu chlodniczego lub złe odpowietrzenie. Dodatkowo jesli to instalacja 2gen i byl w przeslzosci strzal to przeplywomierz powietrza moze byc martwy. Poczytaj na forum o tym jak sprawdzic bledy ECU i "wymigaj" swoje. Sprawdz tez szczelnosc rury miedzy przeplywomierzem a przepustnica.

Ad 3) Moze po prostu klocki kiepskie – kiedys do megane kupilem jakies tanie zamienniki i przy kazdym hamowaniu kupa pisku. Po wymianie na lepsze, piski ustały.

Ad 4) Do karoserii są poprzykręcane wyłączniki. Trzymają się na jednej śrubce – odkręć i przeczyść styki bo pewnie pokryte paronastoletnim nalotem – u mnie było to samo. No ew. sprawdz zarowke oswietlenia wnetrza lub jakis bezpiecznik ;–)

PostNapisane: 9 maja 2007, 15:01
przez Sokool
ins napisał(a):-na benzynie obroty faluja, az do 300-400 – auto po jakims czasie sie krztusi i gasnie

Było na forum i nawet w FAQ coś o tym jest...
ins napisał(a):-na lpg tez faluja, choc bardziej miedzy 900-1200 – wystarczy wyregulowanie?

Też było, i to nawet nie raz.
ins napisał(a):Potrzeba wiecej sily, aby wrzucic 2'ke.

Byyyło setki razy.

Zaprzyjaźnij się z wyszukiwarką.

PostNapisane: 9 maja 2007, 20:58
przez ins
Watki odnalezione wyszukiwarka usuniete <jelen>
Najbardziej irytuja mnie te stuki.. do orkiestry przylacza sie czasem drazek skrzyni biegow, ktory trzeba "puknac", aby przestal stukac.

Dziekuje za juz uzyskana pomoc i bede ogromnie wdzieczny za wskazowki, jak wyciszyc szybke licznika, zeby nie stukala.

Pozdrawiam