Strona 1 z 1

Jak zdemontowac oslone plastikowa pod tylna klapa ?

PostNapisane: 12 mar 2007, 19:09
przez poolek
Witam,
Chcialbym zasiegnac porady, w jaki sposob zdemontowac plastikowa oslone (ta ktora ukrywa mocowanie rygla – do zamka), by nie uszkodzic fabrycznych zaczepow?
Potrzebuje sie pod nia dostac celem, wyregulowania pozycji rygla. Klapa strasznie skrzypi na wybojach, wlasnie przez zbyt luzny rygiel w zamku.
Zamek juz podciagnalem, ale zakres regulacji sie skonczyl, teraz chce zrobic to samo od strony klapy.
Kto pomoze ?
p.s. W ogole jest tam regulacja ? :)

PostNapisane: 12 mar 2007, 23:20
przez Jacol
Dołącze sie do pytanka... Da rade to wyregulowac?? Bo ta klapa mnie juz wykonczy :P

PostNapisane: 12 mar 2007, 23:48
przez KrystianR
to klapa napewno tak skrzypi??

PostNapisane: 13 mar 2007, 00:03
przez Jacol
a co innego moze skrzypiec z tyłu, chyba ze platiki o siebie pocierają, ale w 90% obstawiam na klape :)

PostNapisane: 13 mar 2007, 03:12
przez poolek
KrystianR Na bank rygiel w klapie. Kiedys zrobilem taki eksperyment i owinalem rygiel tasma izolacyjna... Efekt – cisza jak po smierci organisty.
Tylko, ze patent z tasma na dluzszy czas nie zdaje egzaminu, gdyz tasma sie rozrywa i tylko syf w zamku zostaje. Ale eksperyment dowiodl, ze to tylko i wylacznie rygiel.

Jacol Opusc sobie najpierw zamek. Zdejmujesz taki plastikowy dekielek maskujacy dostep do zamka i masz tam dwie sruby, 10 albo 13-nastki nie pamietam, moze u Ciebie to wystarczy ?

PostNapisane: 13 mar 2007, 13:18
przez TALREP
jesli zatrzaski wygladaja tak jak w 323f BG, czyli skladaja sie z dwoch czesci to najpierw wciagasz srodkowy pin (powinien wyciagnac sie do polowy) a potem zewnetrzny. ciezko do opisac, wlasciwie jak wyciagniesz to wewnetrzne koleczko to powinno sie wszystko wysunac.

wyglada to mniej wiecej tak
Obrazek

PostNapisane: 13 mar 2007, 17:02
przez Winetou
też muszę się za to zabrać – to chyba skrzypi w każdej mx-3 :|

PostNapisane: 13 mar 2007, 20:51
przez Jacol
Winetou napisał(a):też muszę się za to zabrać – to chyba skrzypi w każdej mx-3

W sumie kazdemu kogo znam z MX-3 to skrzypi :)

PostNapisane: 13 mar 2007, 22:15
przez Trivian
ta u mnie skrzypialo ale poskromilem ja :D walnalem tawotu do zamka i ani pisku juz od 10 tys km.

HA! :]

PostNapisane: 13 mar 2007, 23:36
przez Lukano
Mnie piszczało. Napsikałem WD- ka do zamka i juz nic nie słychać. I wreszcie się dobrze zamyka.

PostNapisane: 14 mar 2007, 18:20
przez poolek
Trivian To rzeczywiscie dziala ? Nie przeszkadza Ci, ze masz rygiel w smarze?

PostNapisane: 15 mar 2007, 17:33
przez Winetou
Lukano ja walnąłem WD'ka to pomogło na 2 dni, a potem zaczęło znowu nieśmiało poskrzypywać – chyba spróbuję z tawotem :)

PostNapisane: 15 mar 2007, 21:01
przez SALWA
To ja sie pochwale :D... mnie nie skrzypi od nowości ... tzn od momentu kiedy ją kupiłem :D..

Za to masa innych rzeczy jest do wymiany ...wolałbym żeby skrzypiało :D

PostNapisane: 17 mar 2007, 14:51
przez Lukano
A mnie pomogło. Lekko skrzypiało i zamek się zacinał. Klapa nie chciała sie zamykać. Trzeba było zdrowo walnąć ;–) Teraz chodzi luźno i nic się nie zacina od jakiegoś miesiąca. Ciekawe jak długo ;–)

PostNapisane: 21 mar 2007, 13:48
przez zwi
Mi tez skrzypiało, podregulowałem zamek i na jakiś czas było dobrze.
Teraz dałem trochę smaru i jest cisza.

PostNapisane: 21 mar 2007, 22:13
przez TOXIC
Witka:)
Na naszych drogach i w sztywnych autach duzo części wnętrza zaczyna skrzypiec i piszczec!:) NIESTETY:) JAKIE JEST WYJŚCIE ----------- ZROBIC GŁOŚNIEJ MUZYKĘ!!!!!!!!!:):):)):))):):):)
A co do fabrycznych zatrzasków jesli już je wyjmiesz to polecam odrazu kupienie nowych i włożenie bo stare zaraz zaczną się sypac.
Co nowe to nowe:)

PostNapisane: 25 mar 2007, 23:22
przez Jacol
Hehe :) WD-40 pomogło... nie skrzypi mi nic na razie. Zobaczymy na jak długo... jak znowu zacznie zajmę się regulacją zamka :)