Roznica wskazan zegarow w mx3 1.6 i V6?

Witam wszystkich zainteresowanych pomoca
Najpierw dodam wiadomosc dla moderatorow ze uzywalem SZUKAJKI
i nie moglem znalezc wyczerpujacej odp co do tego modelu :/ Mianowcie opisu krok po kroku, jakichs zdjec jak to w ogole wyglada. i jak zrobic to bedac amatorem dosc daaaaaleko od domu
Sytuacja wyglda tak:
Po nie udanej wymianie tarcz zegarow (uszkodzenie wskaznika paliwa i chlodzenia), warsztat w ktorym mnie tak zalatwili zamowil cale nowe zegary.
Po ich zamontowaniu zauwazylem dziwne objawy
-Wskaznik paliwa chodzi normalnie.
-Predkosciomierz tez (linka
)
-Wskaznik temp. (dziwna sprawa) Gdy odpalam madzie rano wskazowka lezy nieruchomo bo zapewne zimny silnik
natomiast po okolo 1,5 minuty zaczyna powoli isc do gory i do gory i do gory az minie pole czerwonego poza skale i tam sie zatrzyma. Przy kazdym nastepnym odpaleniu silnika jesli choc troche zostanie w nim ciepla np po 1,5-2 godz. wskaznik ten jak ''burza'' idzie w gore i tam stoi caly czas. Dodam iz nawiewy daja cieple powietrze tak po 3-5min po odpaleniu zimnego. Mialem ostatnio uszkodzona chlodnice (ale zostala zrobiona) wiec boje sie o to ze mi zle zegary wskazuja
a wybieram sie autem do Polski niedlugo:(
-Obrotomierz tu kolejna dziwna sprawa po w/w wymianie calych zegarow obrotomierz jest zamulony czyli odciecie wskazuje przy 4,5 tys i chodzi tak ociezale
Jedni mowia ze to wina tego iz zegary pochodza od wersji V6 (i maja inny odczyt), jedni ze cos z czujnikiem temp (to male metalowe cos co wchodzi w silnik od przodu – wymieniem i nadal to samo, a gdy go odlacze to temp spada do zera). Co do obrotomierza to mowia ze trzeba wyjac zegary i podobno jest za tarcza obr. jakas srubka do regulacji, fajnie tylko ze probowalem je wyjac i nie moge
Cos je nadal trzyma (zdjalem ten czarny plastik przed nimi, plastikowa szybke i wykrecilem 4xsruby ktore trzymaja zegary i nadal nie chca puscic, rusaja sie ale nadal cos je stylu trzyma i nie wiem jak do tego dojsc
Chlopaki prosze o pomoc w rozwiazaniu tych problemow bo jest to strasznie denerwujace
i nie chce uszkodzic auta.
Sytuacja wyglda tak:
Po nie udanej wymianie tarcz zegarow (uszkodzenie wskaznika paliwa i chlodzenia), warsztat w ktorym mnie tak zalatwili zamowil cale nowe zegary.
Po ich zamontowaniu zauwazylem dziwne objawy
-Wskaznik paliwa chodzi normalnie.
-Predkosciomierz tez (linka
-Wskaznik temp. (dziwna sprawa) Gdy odpalam madzie rano wskazowka lezy nieruchomo bo zapewne zimny silnik
a wybieram sie autem do Polski niedlugo:(
-Obrotomierz tu kolejna dziwna sprawa po w/w wymianie calych zegarow obrotomierz jest zamulony czyli odciecie wskazuje przy 4,5 tys i chodzi tak ociezale
Jedni mowia ze to wina tego iz zegary pochodza od wersji V6 (i maja inny odczyt), jedni ze cos z czujnikiem temp (to male metalowe cos co wchodzi w silnik od przodu – wymieniem i nadal to samo, a gdy go odlacze to temp spada do zera). Co do obrotomierza to mowia ze trzeba wyjac zegary i podobno jest za tarcza obr. jakas srubka do regulacji, fajnie tylko ze probowalem je wyjac i nie moge
Chlopaki prosze o pomoc w rozwiazaniu tych problemow bo jest to strasznie denerwujace