buberturbo napisał(a):Czyli co konstrukcja lampy jest inna?? Aż nie chce mi się wierzyć... 
Czyli co na 3 rynki produkowali inne lampy??
Podejzewam, ze konstrukcja lampy jest identyczna, inne za to powinne byc rysy szkiel, ktore rzucaja swiatlo na droge.
Teraz jak rozbiłem ta swoja granatowa to przełożyłem reflektor od tej czerwonej angielki  i jest wszystko OK! 
No jasne – nie sadze zebys Ty z pozycji kierowcy zauwazyl roznice, ale kierowcy z na przeciwka napewno, a tym bardziej diagnosta w stacji kontroli, ktory zmierzy jaki ksztalt ma wychodzaca wiazka swiatla na wykresie w mierniku.
Więc chyba reflektor jako reflektor sie niczym nie różni ew lampa może mieć jakieś inne trzymadła...
Jeszcze raz, nie zdziwie sie, jesli mocowania beda identyczne, natomiast fizcznie lampy do ruchu lewostronnego nie powinny zostac dopuszczone do ruchu prawostronnego.
Nie dziwie sie tez, ze korca Cie lampy z UK, bo tam na szrotach moglem je kupic po 20 funtow .. Czyli 100 zl z malym haczykiem
Pozatym, o jakich trzech rynkach pisales ? Moim zdaniem lampy powinny byc robione na ruch prawy i lewy – lampy bly robione na jakis jeszcze inny rynek – jaki?