Problem z wycieraczką tylnej szyby MX3
Strona 1 z 1
Proszę o pomoc jeśli wiecie jaka jest przyczyna tego, że tylna wycieraczka chociaż jest wyłączona ciągle chodzi. Nie wiem gdzie tkwi problem i narazie wyciągnołem bezpiecznik, bo to było nie do zniesienia (słońce świeci na niebie a jeździłem z napierającą wycieraczką) jeśli macie pomysły co może być walnięte podpowiedzcie.
kiedys byla mazda mx3 1.8 V6 24
pozniej golf IV variant
teraz : http://img193.imageshack.us/img193/9062 ... ekora1.jpg
pozniej golf IV variant
teraz : http://img193.imageshack.us/img193/9062 ... ekora1.jpg
- Od: 9 maja 2004, 19:43
- Posty: 32
- Skąd: Hobro (Danmark)
- Auto: M6 "09" 2.0 de 140 HP sedan
Przerabiałem ten temat. Tak daje o sobie znać chip sterujący praca wycieraczki. Tu nie ma zwykłego przerywacza. Podobno można to obejść i założyć coś na kształt przrywacza bimetalicznego.
Odłaczenie wtyczki jest najlepszym sposobem.
To jak z resetowaniem kompa.
Szykałem rozwiązania, jeździłem normalnie, pytałem po warsztatach. Wycieraczka była cały czas odłączona.
Po około 2 tyg. wq..ny podpiąłem kable i .... wszystko zaczęlo grać.
Tak, że nie łam się. Może i u ciebie też się zresetuje :o)
Inni radzili, że jak to nie pomoze, to należy wyjąc akumulator na weekend.
Tylko nie wiem jaki masz alarm. Niektórym to szkodzi.
Odłaczenie wtyczki jest najlepszym sposobem.
To jak z resetowaniem kompa.
Szykałem rozwiązania, jeździłem normalnie, pytałem po warsztatach. Wycieraczka była cały czas odłączona.
Po około 2 tyg. wq..ny podpiąłem kable i .... wszystko zaczęlo grać.
Tak, że nie łam się. Może i u ciebie też się zresetuje :o)
Inni radzili, że jak to nie pomoze, to należy wyjąc akumulator na weekend.
Tylko nie wiem jaki masz alarm. Niektórym to szkodzi.
Kocham Kobiety, szczególnie o imieniu MADZIA
Lamare
Lamare
- Od: 7 lis 2003, 15:49
- Posty: 50
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 Cronos 2,0
Jak nie wiesz jak to ci mówie:
– wyjmij spinki trzymajace osłonę (spinki wychodzą po podważeniu środka)
– zdejmij plastikową osłonę silniczka przy tylnej klapie.
– wypnij wtyczkę
– założ osłone i spinki.
– wyjmij spinki trzymajace osłonę (spinki wychodzą po podważeniu środka)
– zdejmij plastikową osłonę silniczka przy tylnej klapie.
– wypnij wtyczkę
– założ osłone i spinki.
Kocham Kobiety, szczególnie o imieniu MADZIA
Lamare
Lamare
- Od: 7 lis 2003, 15:49
- Posty: 50
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 Cronos 2,0
dzięki lamare narazie wyjąłem bezpiecznik, jutro wsadzę może to wystarczy, a jak nie to sprubóję twojej metody.
kiedys byla mazda mx3 1.8 V6 24
pozniej golf IV variant
teraz : http://img193.imageshack.us/img193/9062 ... ekora1.jpg
pozniej golf IV variant
teraz : http://img193.imageshack.us/img193/9062 ... ekora1.jpg
- Od: 9 maja 2004, 19:43
- Posty: 32
- Skąd: Hobro (Danmark)
- Auto: M6 "09" 2.0 de 140 HP sedan
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość