Strona 1 z 1

Jak dostać się do zegarów?

PostNapisane: 4 sie 2006, 23:45
przez drozdo
Jak w temacie – jak dostac sie do zegarow? Na gorze sa 3 sruby ale cos trzyma calosc jeszcze na dole deski (model "stary" – nie okragly/kosmiczny)? Moze dysponuje ktos jakimis zdjeciami jak wymienial tarcze w mx3? :)

PostNapisane: 5 sie 2006, 07:59
przez pinky
Musisz odkręcić kiere, i zdjąć osłonkę przełączników (światła, wycieraczki) od spodu masz 4 śrubki. Po zdjęciu pokażą ci się jeszcze 2 śruby i to one trzymają zegary. Reszta w tych rysunkach:

ObrazekObrazek

PostNapisane: 5 sie 2006, 14:35
przez drozdo
Super, dzieki wielkie, o to chodzilo :–)

PostNapisane: 6 sie 2006, 23:14
przez Gość
Kiery nie musisz sciągać, wystarczy odkręcić osłone przełączników.
licznik wychodzi bez problemów.

PostNapisane: 21 kwi 2008, 14:56
przez anonimka
ktoś ma może jeszcze te rysunki bo ja muszę się dostać do swojego licznika bo się zablokował... :(

PostNapisane: 21 kwi 2008, 15:15
przez anonimka
KyRy napisał(a):tylko jaką Ty masz deskę? Bo mam opis do tej po lifcie...



ja mam przed liftem...:( 91

PostNapisane: 21 kwi 2008, 16:32
przez pinky
Wieczorem podeślę jak tylko wrócę do domu.

PostNapisane: 21 kwi 2008, 20:12
przez anonimka
już rozkręciłam wszystko sama :)

wyciągnęłam zegary rozmontowałam i odblokowałam licznik <diabełek>

<jupi> <jupi> <jupi>

no uwielbiam broić w swoim samochodzie <diabełek>

PostNapisane: 21 kwi 2008, 20:30
przez anonimka
Instrukcja:

1. Odkręcić śruby z plastików osłaniających stacyjkę ściągnąć górną osłonę (pamiętać o zabezpieczeniu stacyjki taka otoczka do wyciągnięcia)
2. Dolnej nie ruszamy i nie ściągamy możemy nią tylko poruszać żeby górna zeszłą łatwiej
3. Pod zegarami za gumową osłona mamy dwie śruby odkręcamy
3. W osłonie zegarów mamy trzy śruby odkręcamy – one mocują zegary od góry do deski
4. Po zdjęciu czarnej plastikowej osłony z zegarów odkręcamy je na mocowaniach górny i dolnych które osadzają je w desce
5. Wyciągamy zegary – rozłączamy kostki
6. Aby dostać się do środka, odkręcamy ten pałączek którym ustawiamy czas, tam też jest śrubka
7. Wyciągamy grubsza osłonę płaczka od zerowania licznika dziennego
8. Odkręcamy górne zabezpieczenia i pomalutku wypinamy licznik z zatrzasków...
9. Aby dostać się odpowiednich tarcz odkręcamy śrubki z tyły trzymające zegary w swoim miejscu...(śrubki na taśmie)

powodzenia i braku nadmiaru śrubek przy skręcaniu <diabełek>