... i co moze byc trudnego do zrobienia ?
Pozdrawiam !
Przekladka right-hand na left hand drive – duzo roboty w mx-3 ?
Strona 1 z 1
Jest sporo problemow – zalezy od autka
Generalnie to poczytaj na forum TURBOKILLERS – tam Jarkowy robił taka konwersje w Nissanie Skyline – moze to troche Ci rozjaśni zakres problemu
Generalnie to poczytaj na forum TURBOKILLERS – tam Jarkowy robił taka konwersje w Nissanie Skyline – moze to troche Ci rozjaśni zakres problemu
- Od: 14 wrz 2004, 15:45
- Posty: 393
- Skąd: Wa-wa
- Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II
jak masz wszystkig graty to jest to do zrobienia zazwyczaj potrzebujesz
1 całą dechę przód
2 listwę od ukłądu kierowniczego czasami jest tak że trzeba zamienić drążki ale w mx raczej jest inna
3 jeżeli elektryczne szyby mają guziki w drzwiach to oba panele od drzwi
4 stelaże pedałów są czasami inne ale też trzeba by to sprawdzić.
pompa hamulcowa serwo do przeniesienia (są te same) przy okazji przewody hamulcowe do wymiany bo ich nie poprzeginasz.
mogą być jeszcze problemy z instalacją elektryczną trzeba przenosić wiązkę czasami sztukować niektóe przewody.
rzecz jak najbardziej do zrobienia tylko pytanie czy opłacalna.
1 całą dechę przód
2 listwę od ukłądu kierowniczego czasami jest tak że trzeba zamienić drążki ale w mx raczej jest inna
3 jeżeli elektryczne szyby mają guziki w drzwiach to oba panele od drzwi
4 stelaże pedałów są czasami inne ale też trzeba by to sprawdzić.
pompa hamulcowa serwo do przeniesienia (są te same) przy okazji przewody hamulcowe do wymiany bo ich nie poprzeginasz.
mogą być jeszcze problemy z instalacją elektryczną trzeba przenosić wiązkę czasami sztukować niektóe przewody.
rzecz jak najbardziej do zrobienia tylko pytanie czy opłacalna.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
No o to chodzi , Poolek jest taka zasada że wszystko da się zrobić tylko pytanie za ile nie lepiej dołożyć tą kasę do czegoś lepszego nowszego a nie przerabiać starsze samochody 
MAZDA MX3 1,8 V6 133 PS
HONDA ACCORD 2,0 136 PS
HONDA ACCORD 2,0 136 PS
- Od: 10 wrz 2004, 23:08
- Posty: 78
- Skąd: Tarnów
- Auto: HONDA ACCORD 2,0 136 PS
mazdyfan_tomek napisał(a):nie lepiej dołożyć tą kasę do czegoś lepszego nowszego a nie przerabiać starsze samochody oczko
ogólnie u mnie sie to robi tylko że opłacalne są auta młode takie do maź 8 lat zależy jaki model potem jest to już nieopłacalne no chyba że robisz sobie to sam i do tego masz np graty zz rozbitego za darmo.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
Papajo Hmm chodzilo mi generalnie wlasnie mx-3 zaden inny.
sołtys Wlasnie o to mi chodzilo .. tzn to wszystko co napisales wiem – co prawda zapomnialem o przewodach hamulcowych ... Generalnie zastanawialem sie jak to jest w komorze silnika, gdyz duzo samochodow (szczegolnie ople i VW maja symetryczne scianki grodziowe – malo tego maja miejsca na alternatywne dziury na maglownice i pedaly). Najgorsza robota jest wlasnie tam ... I teraz pytanie ... czy trzeba bedzie spawac i wycinac czy nie ?
mazdyfan_tomek A co do oplacalnosci , to wlasnie zalezy jak lezy, tj. co masz i jak tanio
A myslalem o mx-3 koncowej 98 r.
P.S. Wiele osob myslac o przekladce zapomina o reflektorach ... przeciez w RHD strumien swiatla jest skierowany w odwrotna strone ! I leglnie zadne auto nie przejdzie w PL badan z tamtymi reflektorami ... A w mx-3 to nie jest tania sprawa... No i inne duperele jak wlasnie boczki drzwi ... jak dzwigienki otwierania tylnej klapy ... klapki wlewu etc ... kosmetyka ...
Pozdrawiam !
P.S. Taka ciekawostka , wiecie ze w UK nawet mlode mx-3 po liftingu maja stara deche ? ? ? Co za tym idzie brak poduchy pasazera
! Niezle co 
sołtys Wlasnie o to mi chodzilo .. tzn to wszystko co napisales wiem – co prawda zapomnialem o przewodach hamulcowych ... Generalnie zastanawialem sie jak to jest w komorze silnika, gdyz duzo samochodow (szczegolnie ople i VW maja symetryczne scianki grodziowe – malo tego maja miejsca na alternatywne dziury na maglownice i pedaly). Najgorsza robota jest wlasnie tam ... I teraz pytanie ... czy trzeba bedzie spawac i wycinac czy nie ?
mazdyfan_tomek A co do oplacalnosci , to wlasnie zalezy jak lezy, tj. co masz i jak tanio
P.S. Wiele osob myslac o przekladce zapomina o reflektorach ... przeciez w RHD strumien swiatla jest skierowany w odwrotna strone ! I leglnie zadne auto nie przejdzie w PL badan z tamtymi reflektorami ... A w mx-3 to nie jest tania sprawa... No i inne duperele jak wlasnie boczki drzwi ... jak dzwigienki otwierania tylnej klapy ... klapki wlewu etc ... kosmetyka ...
Pozdrawiam !
P.S. Taka ciekawostka , wiecie ze w UK nawet mlode mx-3 po liftingu maja stara deche ? ? ? Co za tym idzie brak poduchy pasazera

- Od: 27 lip 2004, 22:06
- Posty: 150
- Skąd: Bialystok
- Auto: Mazda MX-3
poolek napisał(a):sołtys Wlasnie o to mi chodzilo .. tzn to wszystko co napisales wiem – co prawda zapomnialem o przewodach hamulcowych ... Generalnie zastanawialem sie jak to jest w komorze silnika, gdyz duzo samochodow (szczegolnie ople i VW maja symetryczne scianki grodziowe – malo tego maja miejsca na alternatywne dziury na maglownice i pedaly). Najgorsza robota jest wlasnie tam ... I teraz pytanie ... czy trzeba bedzie spawac i wycinac czy nie ?
ogólnie karoseria jest ta sama nie powinno być problemów ja widziałem już parę aut po takiej przeróbce zwłaszcza opli a poznasz je na drodzie po innym grilu a na przekłądnie kierowniczą masz napewno otwór w podłodze zaślepiony
lampy goście załatwiali na lewo na przeglądzie i przestawiali regulacją żeby świeciły w zbliżeniu podobnie do naszych i ogólnie jeżdzą nie narzekają.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość