Odnowienie całego mx, pytania, problemy, ocena

Witam wszystkich
, mam na imię Damian.
Chciałbym się was poradzić jak i poniekąd przedstawić Madzie
.
Problem mam następujący: chęć reanimacji, a opłacalność tej budy jak i jej stan techniczno blacharski.
Przejdę do rzeczy:
Pomysł jest taki żeby mazde rozebrać tyle ile się będzie dało, wyczyścić z wszelakiej rdzy, gdzie będzie trzeba i będą możliwości to wyciąć i wspawać nową blache. Stanem technicznym chciałem się zająć dopiero po blacharce.
Będę robił w miarę możliwości wszystko sam, czego nie będę potrafił nawet pomimo waszej pomocy (mam nadzieje
że owa w razie potrzeby się znajdzie) będę szukał po znajomych rozwiązań. Wiem że to nie jest już i nie będzie proste braknie chęci niejednokrotnie
ale mazda po nieudanej próbie sprzedaży zostaje w domu (za wystawioną cene nikt nie chciał jej przygarnąć, a za mniej nam nie opłącało się jej sprzedać)
Coś o aucie, jest w PL 2 lata, wiemy (ja z bratem) że na 100% była malowana, czy cała czy częściowo nie wiem, możliwe że cała, czy była bita? bardzo pradopodobne, czy mocno, nie wiem
.. Przez dwa lata dostała nowy rozrząd, płyny, świece, kable. Na dzień dzisiejszy jej stan techniczny pozostawia co nie co do życzenia: do zrobienia oba przeguby zew., amorki tył (jeden 0%), za hamulce też by się przydało zabrać i inne drobniejsze rzeczy..
Więc jeśli Mazda została, pojechałem na sprawdzenie geometrii zawieszenia. Przód ok, tył rozregulowana zbieżność, kąty PK (lewe ze względu na amortyzator), I najgorsze to tylna oś przestawiona w prawą stronę względem przedniej o 4mm < na ten temat jeśli ktoś ma wiedzę proszę o wyczerpującą wypowiedź < m.in. czy to tragedia czy nie, czy warto coś z tą budą jeszcze robić czy to nadaje się na złom, itd...
Z tego co się zorientowałem jeżdżąc troche tym samochodem, auta nie zauważyłem aby ściągało, jak skręce na maxa i rusze to kierownica się odkręca, opon nie ściera jakoś zauważalnie w nienaturalny sposób..
Co możecie powiedzieć na to wszystko ze swojego doświadczenia jak i wiedzy?
Pewnie jeszcze coś mi się przypomni czy pytania do was czy coś o aucie, więc sukcesywnie będę pytał/pisał
Aaa byłbym zapomniał:
Mazda MX-3
rok pr: 05.1996
rok pierwszej rej: 97
w kraju od 2010
Silnik 1.6 DOHC
Kolor: Oriental Red
Wyposażenie: wszystko prócz podgrzewanych siedzeń i szyberdachu.
W razie pytań bądź niedomówień z mojej strony piszcie napewno uzupełnie
Jeżeli chodzi o zdjęcia to dodam w najbliższym czasie (tylko wróce do domu ^^ ).
Z góry dziękuję za przeczytanie tego chaotycznie napisanego tekstu
oraz za odpowiedzi 
PS: Byłem wczoraj jeszcze u takiego gościa żeby zerknął na mazde od spodu, i powiedział jeżeli uda mi się rozruszać te zawieszenie z tyłu (rdza) to możliwe że uda się przesunąć całą belke w lewo ze 2 mm bo otwory są jajowate.
Pozdrawiam Damian
PS2: Gdyby nie ten dział przepraszam i proszę kogoś z administracji o przeniesienie
.
Chciałbym się was poradzić jak i poniekąd przedstawić Madzie
Problem mam następujący: chęć reanimacji, a opłacalność tej budy jak i jej stan techniczno blacharski.
Przejdę do rzeczy:
Pomysł jest taki żeby mazde rozebrać tyle ile się będzie dało, wyczyścić z wszelakiej rdzy, gdzie będzie trzeba i będą możliwości to wyciąć i wspawać nową blache. Stanem technicznym chciałem się zająć dopiero po blacharce.
Będę robił w miarę możliwości wszystko sam, czego nie będę potrafił nawet pomimo waszej pomocy (mam nadzieje
Coś o aucie, jest w PL 2 lata, wiemy (ja z bratem) że na 100% była malowana, czy cała czy częściowo nie wiem, możliwe że cała, czy była bita? bardzo pradopodobne, czy mocno, nie wiem
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Więc jeśli Mazda została, pojechałem na sprawdzenie geometrii zawieszenia. Przód ok, tył rozregulowana zbieżność, kąty PK (lewe ze względu na amortyzator), I najgorsze to tylna oś przestawiona w prawą stronę względem przedniej o 4mm < na ten temat jeśli ktoś ma wiedzę proszę o wyczerpującą wypowiedź < m.in. czy to tragedia czy nie, czy warto coś z tą budą jeszcze robić czy to nadaje się na złom, itd...
Z tego co się zorientowałem jeżdżąc troche tym samochodem, auta nie zauważyłem aby ściągało, jak skręce na maxa i rusze to kierownica się odkręca, opon nie ściera jakoś zauważalnie w nienaturalny sposób..
Co możecie powiedzieć na to wszystko ze swojego doświadczenia jak i wiedzy?
Pewnie jeszcze coś mi się przypomni czy pytania do was czy coś o aucie, więc sukcesywnie będę pytał/pisał
Aaa byłbym zapomniał:
Mazda MX-3
rok pr: 05.1996
rok pierwszej rej: 97
w kraju od 2010
Silnik 1.6 DOHC
Kolor: Oriental Red
Wyposażenie: wszystko prócz podgrzewanych siedzeń i szyberdachu.
W razie pytań bądź niedomówień z mojej strony piszcie napewno uzupełnie
Jeżeli chodzi o zdjęcia to dodam w najbliższym czasie (tylko wróce do domu ^^ ).
Z góry dziękuję za przeczytanie tego chaotycznie napisanego tekstu
PS: Byłem wczoraj jeszcze u takiego gościa żeby zerknął na mazde od spodu, i powiedział jeżeli uda mi się rozruszać te zawieszenie z tyłu (rdza) to możliwe że uda się przesunąć całą belke w lewo ze 2 mm bo otwory są jajowate.
Pozdrawiam Damian
PS2: Gdyby nie ten dział przepraszam i proszę kogoś z administracji o przeniesienie