Umarła od kałuż
1, 2
hahahks napisał(a):a ja sie pytam czy oslony pod silnikem sa?
Tak kolego napisałem przecież że mam już fartuchy na całości
fazzi napisał(a):misiura a w jaki sposób gaśnie? Zaczyna przerywać? Traci moc? Czy nagle tak jakbyś wyłączył zapłon?
Dokładnie tak jak napisałeś nagle wyłączy zapłon i amen tylko kontrolki. Sprawdziłem dziś czy nie ma przebicia na cewce ale jednak jest cała, pozostają jeszcze przewody WN, świece nowe nie biorą oleju.
P O Z D R A W I A M
- Od: 2 mar 2010, 18:00
- Posty: 107
- Skąd: Wlkp / Poznań okolice
- Auto: 2x MX3 1.6 16V 98r. Było sobie życie;)
VW Passat B6 2.0 TDI CR 4MOTION DSG
VW Golf 4 1.9 TDI 150KM
Wydaje mi się że skoro efekt jest aż tak nagły, to raczej świece i przewody nie mają z tym nic wspólnego. Prędzej właśnie cewka – sprawdzałeś ją 'na mokro' kiedy jest zalana? Sucha może być w porządku. Druga sprawa to elektronika. W tych autach już komputer steruje silnikiem więc jeśli do złącza jakiegoś newralgicznego czujnika dostanie się woda to może głupieć. Ale to powinieneś zobaczyć sczytując błędy. Ostatnia rzecz która przychodzi mi do głowy to zwarcie przy alternatorze. Jest on najniżej i (o ile się nie mylę) wzbudzenie jest załączone dopiero gdy silnik działa więc nie sprawdzisz tego na wyłączonym silniku. Tego ostatniego nie jestem pewien a schematów nie mam.
Natomiast napisz jeszcze co się dzieje jak chcesz odpalić. Czy po prostu kręcisz i nic? Czy może załapuje i gaśnie?
Natomiast napisz jeszcze co się dzieje jak chcesz odpalić. Czy po prostu kręcisz i nic? Czy może załapuje i gaśnie?
- Od: 2 lip 2005, 14:16
- Posty: 519
- Skąd: Milanówek
- Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :|
Kręce i odpala bez problemu oczywiście na sucho, natomiast po zdechłym na mokrym (zaraz po kałużach) zdarzy mu się odpalić, czasem niestety jest tylko pstrykniecie gdzieś pod kokpitem (jakby sterownik) i cisza czekam z 2-3 minuty i jest już wszystko dobrze, zapala na dotyk. Cewka sprawdzona nie ma przebić, przewody sprawdze mam nadzieje w tym tyg jak iskra idzie, przyrząd mi się skopał akurat teraz na złość, błędów nie ma bo na kompie jest praktycznie codziennie, coś mi się zdaje że pokładowy zaczyna wariować, także dobra uwaga kolego, też odnosze podobne wrażenie. Poinformuje na bierząco co zaistniało. 
P O Z D R A W I A M
- Od: 2 mar 2010, 18:00
- Posty: 107
- Skąd: Wlkp / Poznań okolice
- Auto: 2x MX3 1.6 16V 98r. Było sobie życie;)
VW Passat B6 2.0 TDI CR 4MOTION DSG
VW Golf 4 1.9 TDI 150KM
misiura, jak po 2 minutach jest już dobrze, to problem musi być gdzieś w odsłoniętym miejscu. Woda się dostaje i relatywnie szybko wypływa i już jest OK. W elektronice trzymałoby dłużej. Powodzenia w szukaniu, bo to autko daje dużo frajdy podczas jazdy w każdych warunkach pogodowych 
- Od: 2 lip 2005, 14:16
- Posty: 519
- Skąd: Milanówek
- Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :|
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości