porek dg napisał(a):Czolgista napisał(a):zegarów są 3 zarówki + po jednej dla każdej kontrolki
czyli skoro mam 10 kontrolek w zestwie wskaźników to muszę kupić 10 + 3 (na liczniki) żarówek?? strasznie dużo, chyba że źle cię zrozumiałem. Wiem że w przełączniku od awarynych są 2 żarówki, jedna od podświetlania, następna od sygnalizacji włączenia, w innych przełącznikach podobno nie da się wymieniać żarówek, tylko trzeba cały przełącznik. A ile potrzebuję do przesuwaków od ogrzewania?
Czolgista dzięki za odzew.
Porek, jeśli chodzi o wszelkie przełączniki, włączniki, sówaki to dokładnie nie wiem co i jak bo szczeże mówiąc nie ruszałem tego wogule.
Ja wymieniałem jedynie żarówki w samym "pulpicie" zawierającym prędkościomierz, poziom paliwa, temperaturę + kontrolki ładowania, oleju, ręcznego itp. (patrz mój podpis).
I tu wiem, że dokładnie za samymi zegarami są 3 żarówki, jedna mniej więcej za 120km/h, druga na dole, pomiędzy tarczą predkościomierza i poziomu paliwa a trzecia na górze centralnie za tarczą poziomu paliwa/temperatury.
Do tego dochodzą: 1 zarówka – kontrolka ciśnienia oleju, 1 – kontrolka ładowania akumulatora, 1 – kontrolka ręcznego, 1 – długie światła, po 1 na migacze, +3 z lewej strony, te nie wiem do czego są i czy w każdym modelu wogule działają (u mnie nie ma ich wogule :/) –
czyli razem 12 w całym tym pulpicie (oczywiście w moim modelu, jeśli masz więcej kontrolek automatycznie potrzebujesz więcej żaówek) jeśli liczyć te, których Ja nie mam zamontowanych – te żaróweczki, jeśli mnie pamięć nie myli kosztują miedzy 60 a 80 gorszy na byle stacji (ja raz wykupiłem cały zapas na jednej zanim nie zdecydowałem sie na LEDy

)
PS. Starałem się to jasno opisać ale raczej mało kto rozumie moje tłumaczenia i instrukcje więc nie wiem czy coś pomoge
Pss. Wprawdzie nie znam się na tym za bardzo, ale jeśli poszły ci wszystkie żarówki zastanawiał bym się, czy aby na pewno się po prostu sfajczyły
