Czesto palace sie żarówki

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Pavlikos » 20 kwi 2006, 01:25

Witam
Kolejnym problemem w mojej mx3 sa czesto palace sie żarówki w reflektorach przednich. Kupuje dosyc dobre zarowki Philipsa czy Osram i wytrzymuja mi max 2 mies i sie pala.... Co moze byc przyczyna..... znajomy na identycznych zarowkach jezdzi juz rok i nic sie nie dzieje.........
Jest jedna rzecz dla której warto żyć .... MAZDA .... i nie liczy sie nic :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2004, 14:57
Posty: 192
Skąd: kraków
Auto: mazda mx3

Postprzez magicadm » 20 kwi 2006, 09:04

Czy montujesz "zwykłe" zarówki czy te "+50% więcej światła"???
Jak te drugie – masz odpowiedź – ten typ tak ma w przypdaku problemów z odprowadzeniem nadmiaru ciepła (+50%).
Nie napisałeś jakim autem jeździ znajomy – jak takim samym – sprawdź u siebie napięcie ładowania.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez eMiX3 » 20 kwi 2006, 10:02

magicadm napisał(a):Czy montujesz "zwykłe" zarówki czy te "+50% więcej światła"?
Jak te drugie – masz odpowiedź – ten typ tak ma w przypdaku problemów z odprowadzeniem nadmiaru ciepła (+50%).

i tu sie nie zgodze bo jezdze na philipsach ponad 4 miesice i bardzo czesto w nocy dosc dlugie trasy. Samochody te same a wiec raczej szukalbym problemu tak jak napisales w napieciu. Ale kolejna sprawa to zywotnosc zarow liczy sie w godzinach swiecenia. Jesli znojomy jezdzi na zarowkach juz rok to moze dlatego ze bardzo rzadko w nocy, a Ty moze czesto brykasz nocami. Ale nawet 2 miechy to jak na zarowki to malo :(
Speed it's all I need
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2005, 13:36
Posty: 128
Auto: mx3 1.6 DOHC wolne :(

Postprzez martinez » 20 kwi 2006, 10:30

moze alternator daje za duzy prad ladowania!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2004, 16:33
Posty: 148
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY

Postprzez Pioteq25 » 20 kwi 2006, 11:06

martinez napisał(a):moze alternator daje za duzy prad ladowania!


I=U/R Prąd to rzecz zależna od napięcia w instalacji i rezystancji odbiornika, tak więc np. przy podniesieniu napięcia z 14,4 na 18V prąd podniesie się o 1/4 a żywotność żarówki spadnie drastycznie.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez magicadm » 20 kwi 2006, 12:38

eMiX3 napisał(a):i tu sie nie zgodze bo jezdze na philipsach ponad 4 miesice i bardzo czesto w nocy dosc dlugie trasy. Samochody te same

4 miesiące to nie jest zbyt długi czas – u mnie takie "lepsze" żarówki średnio padały po podobnym okresie, natomiast "zwykłe" praktycznie wcale się nie przepalały.
Wszystko zależy od konktretnego modelu żarówki, i rodzaju reflektora (samochodu). Np zmorą Fiata Punto 2 jest/był problem z przepalającymi się żarówkami.

Mimo to pomierzyłbym napięcie ładowania – czy inne żarówki też "padają" czy tylko te "nowe" ???
Dodatkowo – sprawdziłbym stan konektorów czy się przypdakiem nie grzeją.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez GofNet » 20 kwi 2006, 15:11

Ja mam żarówki o podwyższonym natężeniu strumienia światła i jakości PHILIPS Power2Night GT-150 już:
1. Prawa – 15 miesięcy.
2. Lewa – 13 miesięcy (Miałem komplet założony wcześniej, ale miałem kolizję i niestety się potłukła. Dwa miesiące później kupiłem identyczny komplet i jedną ponownie zainstalowałem).

Są to bardzo dobre żarówki i świetnie się spisują. Polecem!
Niestety występują wyłącznie jako H4 i H7, więc nie każdy może skorzystać z ich dobrodziejstwa.

Jeżeli chodzi zaś o ten konkretny przypadek (zapewne żarówki [b]PHILIPS VisionPlus + 50%), to najprawdopodobniej jest to wina zbyt wysokiego napięcia. Nie uleta jednak wątpliwości fakt, iż te żarówki mają nieco mniejszą żywotność od wcześniej przedstawionych oraz żarówek standardowych. Dwa miesiące, to jednak zbyt krótki okres...

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Pioteq25 » 20 kwi 2006, 15:20

PHILIPS Power2Night są również na H1
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez GofNet » 20 kwi 2006, 15:54

PHILIPS Power2Night są również na H1
Ale na rynku polskim są niedostępne. Są bardzo, bardzo mało popularne (o ile istnieją – a nie są wyłącznie mylnymi wpisami ludzi na stronach WWW) i dostępne są bodaj wyłącznie na rynku niemieckim. I to też nie wiem, czy czasami nie poprzedni model GT-130...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Waluś » 20 kwi 2006, 16:48

Proponuje na początek sprawdzić mocowanie reflektora. Jeśli jest obluzowany, lub sprężyny dociskające sązbyt luźne togwarantuje ci że żerówki sie będą tak szybko przepalać. Ja wydałem sporo pieniedzy na żarówki zanim wpadłem na to że jedna sprężyna naciągu lampy jest już zwykłym drutem <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez MarVin » 20 kwi 2006, 16:54

albo przy zmianie dotykasz zarowki palcami :) tego sie raczej nie robi (mowie o szkle a nie metalu :) ).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2005, 20:15
Posty: 151
Skąd: Lublin
Auto: Renault Master 2.5dCi 120 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323