Brak prądu | MX-3

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez mateczek » 4 gru 2008, 11:23

Odpaliłem rano madzie, przejechałem 400 metrów do sklepu i po wyłączeniu silnika później nie mogłem dopalic. Po przekreceniu kluczyka nie ma wogóle zasilania, nie świecą sie kontrolki. Co mogło sie stac?? akumulator jest naładowany! Proszę o pomoc.
Ostatnio edytowano 4 gru 2008, 12:55 przez mateczek, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 19 sie 2008, 11:02
Posty: 7
Skąd: Kraków

Postprzez stein » 4 gru 2008, 12:49

a ładowałeś go po tej przygodzie? może był naładowany i padł alternator
I znowu człowiek wydaje pieniądze, których nie ma, na rzeczy, których nie potrzebuje, by imponować ludziom, których nie lubi.(Danny Kaye)

Kobiety nie kłamią, ale szminkują trochę prawdę. (Danny Kaye)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 lip 2008, 20:17
Posty: 16
Skąd: Lublin
Auto: mx3 1.8v6 '91[*], Proton Satria 1.3 '99

Postprzez mateczek » 4 gru 2008, 12:51

wskażnik akumulatora pokazuje że jest naładowany. Czyli możliwe, że alternator padł?
Początkujący
 
Od: 19 sie 2008, 11:02
Posty: 7
Skąd: Kraków

Postprzez Troll Bagienny » 4 gru 2008, 12:52

mateczek. proszę popraw temat na zgodny z regulaminem działu 323/Mx-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez KrystianR » 5 gru 2008, 18:00

stawiam na jakas [tiiit] typu urwana klema badz nawet glowny bezpiecznik....
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez Bosaczek55 » 23 cze 2012, 06:50

Witam !
po swapie na 2,5 kl-de dzieje sie cos dziwnego.. jak odpale to chodzi, zgasze i koniec brak prądów, nie reaguje na kluczyk, nic na tablicy nie swieci. dodam ze przeniosłem akumulator do bagaznika kabel zasilajacy 35mm masa do mocowania fotela tylniego.. miernikiem jak mierze to wszedzie wykazuje napiecie 12.93 na masach silnika i innych
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 21:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez m1a1 » 28 cze 2012, 12:06

A kiedy, jak mówisz, nic nie świeci na tablicy to rozrusznik kręci? Jeśli tak to może być problem z immo. Sprawdź też czy sterownik silnika jest poprawnie podłączony do zasilania, masa najlepiej oddzielnym przewodem do przodu... Może trochę więcej szczegółów nam pomoże :P
Chcesz z laseczką wsiąść do Mazdy? Zrób se najpierw prawo jazdy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2012, 10:04
Posty: 216 (2/3)
Skąd: Majdan Zahorodyński
Auto: Dodge Durango R/T 2019 AWD
Była: Mazda 3 2017 SkyPassion Eternal Blue Sedan
SkyActiv-G 120KM 6MT,
Była: Yamaha Roadstar 2004,
Była: Mazda mx-3 K8 '93 Blaze Red

Postprzez Bosaczek55 » 29 cze 2012, 18:41

siemka ;) dzieki w ogóle za odpowiedz :) przyczyna okazala sie banalna ;) w skrzynce bezpieczników wymienialem głowny bezpiecznik ten 80A
bo kolega mi podpial odwrotnie aku i sie zjarał ;) wiec całym powodem zaniku bylo poprostu niedokrecenie jednej śrubki od w/w bezpiecznika ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 21:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez m1a1 » 2 lip 2012, 14:43

To życzę w takim razie bezproblemowej i przyjemnej eksploatacji:D Pozdro ;)
Chcesz z laseczką wsiąść do Mazdy? Zrób se najpierw prawo jazdy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2012, 10:04
Posty: 216 (2/3)
Skąd: Majdan Zahorodyński
Auto: Dodge Durango R/T 2019 AWD
Była: Mazda 3 2017 SkyPassion Eternal Blue Sedan
SkyActiv-G 120KM 6MT,
Była: Yamaha Roadstar 2004,
Była: Mazda mx-3 K8 '93 Blaze Red

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323