Korozja w mx-3
ja mam 91 i nie mam żadnej rdzy, z tym że robię regularnie konserwację i jak kupiłem to też już była konserwowana a z tego co widzę to Twoja nie, co jak co ale mx-3 są bardzo odporne na rdze
- Od: 26 lis 2010, 12:58
- Posty: 27
- Skąd: Nowy Sącz
Marcin8303 napisał(a):co jak co ale mx-3 są bardzo odporne na rdze
Dokładnie. O ile nadwozie nie było puknięte, to nic nie powinno się dziać. Podwozie wymaga w naszych warunkach zabezpieczenia. I to tyle...
Wczoraj pierwszy raz od kupna Mazda trafiła na kanał spowodowane to było koniecznością wymiany amorków z tyłu.Okazało się że prawy amortyzator tył był złamany w gnieździe
Przy okazji zdjąłem zderzak z przodu po małym bum gdzie wjechałem gościowi w haka a efekt widoczny na fotce poniżej.

Ale do rzeczy
zdziwił mnie stan autka a mianowicie zachowanie spodu gdzie nie ma rdzy nawet podwozie nie było od nowości konserwowane słyszałem że mx jest odporny na korozję ale to co widziałem u siebie to naprawdę miłe zaskoczenie.Nie chcę się tu chwalić ale odnosząc się do pierwszego postu w tym temacie to co widać na tych fotkach to ja szczerze mówiąc nie chciał bym sie bawić w tym samochodzie tak jak już wspomniał Rafał autko wygląda jak by "pływało w słonej wodzie".Na razie autko stoi na kanale ale po niedzieli dla porównania wrzucę fotki dokładnie tych samych miejsc które podrzucił janiszzz_mx3. 

Ale do rzeczy
- Od: 11 sty 2011, 18:02
- Posty: 40
- Skąd: TST
- Auto: Była: MX-3 1.8 V6 DOHC '92 RED
Tak dla sprostowania teeste jaki masz przebieg auta?;] i czy masz je od nowości?:)
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Autko było sprowadzone od pierwszego właściciela z Austrii w 2008r z kiążką serwisową i jak kupiłem je jako druga osoba w Polsce w grudniu 2010 roku to na liczniku ma ok 190tys.km.Nie wiem czy był kręcony w kraju bo serwis się skończył po przyjechaniu autka do Polski
Ale jego wyeksploatowanie pozwala mi twierdzic,że stan licznika jes faktyczny 
- Od: 11 sty 2011, 18:02
- Posty: 40
- Skąd: TST
- Auto: Była: MX-3 1.8 V6 DOHC '92 RED
Hmm no rozumie a skad wiesz, że nie bylo konserwowane podwozie?;p 190tys to az nie mozliwe ażeby nie było konserwowane
takie rzeczy nie trzeba dokumentować
Ja mam z '94 i powiem ze progi muszą iść do remontu a przejechane mam 210tys
19 lat to jedynie ocynk wytrzymuje przy braku rdzy he a nie blacha podwozia narażona na wiele czynników atmosferycznych ;d
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Zachęcam właścicieli skorodowanych mazd do chwalenia się fotkami 
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Dobra widzę że każdy się wstydzi więc chwalenia się ciąg dalszy.
Postanowiłem zająć się przerdzewiałym wahaczem, w końcu safety first
Praktycznie nie trzymał się kupy

Po oczyszczeniu wyszło trochę dziur

Migomat w łapę i naprawione

Antykorozja + czarny mat i wahacz nowy, dziękuję.

Wnęka prawego koła była igła więc tylko 4-5 łatek

Antykorozja + baranek i na razie wystarczy (dokończy się jak będę przygotowywać auto do malowania)

Zrzuciłem lewą stronę i normalnie byłem zachwycony

Druty z migomatu świadczą o naprawach blacharskich. Przyjżałem się autku dokładniej i już wiem że kieeedyś tam było uderzone i wymieniane miało lewą cwiarę i przedni pas.

Po oczyszczeniu szczotą na diaksie. Tego nie powinno się już naprawiać a auto trzeba by oddać na złom.

Widok z drugiej strony. Kurcze trzeba będzie kiedyś wyrwać silnik i w komorze zrobić porządek.

Wycinka najgorszych części. Wszystko jest we wżerach ale jak wkrętakiem nie przebiłem się to zostawiam.

To tyle na dzisiaj drogie dzieci. Pozdrowienia z mojej dziupli!

Postanowiłem zająć się przerdzewiałym wahaczem, w końcu safety first
Praktycznie nie trzymał się kupy

Po oczyszczeniu wyszło trochę dziur

Migomat w łapę i naprawione

Antykorozja + czarny mat i wahacz nowy, dziękuję.

Wnęka prawego koła była igła więc tylko 4-5 łatek

Antykorozja + baranek i na razie wystarczy (dokończy się jak będę przygotowywać auto do malowania)

Zrzuciłem lewą stronę i normalnie byłem zachwycony

Druty z migomatu świadczą o naprawach blacharskich. Przyjżałem się autku dokładniej i już wiem że kieeedyś tam było uderzone i wymieniane miało lewą cwiarę i przedni pas.

Po oczyszczeniu szczotą na diaksie. Tego nie powinno się już naprawiać a auto trzeba by oddać na złom.

Widok z drugiej strony. Kurcze trzeba będzie kiedyś wyrwać silnik i w komorze zrobić porządek.

Wycinka najgorszych części. Wszystko jest we wżerach ale jak wkrętakiem nie przebiłem się to zostawiam.

To tyle na dzisiaj drogie dzieci. Pozdrowienia z mojej dziupli!

- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Kup ty sobie nowe wahacze:) takie spawane potem ciezko ustawic zbierzność a przypominam że my mamy w mxach regulowany tyl.:–) Pozatym jak tak je zrzarla korozja ja bym tego nie spawal:–)
Ale to moja opinia:)
Ale to moja opinia:)
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!!
"
"Pomożemy!!

- Od: 9 kwi 2005, 13:25
- Posty: 298
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v
Hvil napisał(a):Kup ty sobie nowe wahacze:)
Dokładnie
Ale ogólnie robota ok, podoba mi się twoje podejscie, lubisz to co robisz, podobnie jak i ja
Ale niedowiarku pstrykne ci jutro (dzisiaj za zimno na garażowanie
Ostatnio edytowano 12 lut 2011, 17:05 przez Jacol, łącznie edytowano 1 raz
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
człowieku nie rób jaj ten wahacz kosztuje 60 zł, a u Ciebie jest w takim stanie, że cud że migomat to złapał
- Od: 26 lis 2010, 12:58
- Posty: 27
- Skąd: Nowy Sącz
Przejżałem allegro na szybko i najtaniej 80zł używka + wysyłka. Wyciełem tyle że spawy miały do czego złapać. Nie stresuj się gościu, auto śmigało ostro przed naprawą i nic się nie działo a teraz powinno być w pełni bezpiecznie.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
słabo szukasz tu masz za 54zł http://www.moto-portal.pl/sklep/mp/auto ... czesci.php
- Od: 26 lis 2010, 12:58
- Posty: 27
- Skąd: Nowy Sącz
Zapewne janiszzz_mx3 znalazł by wahacz z 323 taki jak Podrzuciłeś ale pokazał na foto,że możliwa jest naprawa w/w nawet w niedzielę po mszy jak sklep z częściami jest zamknięty a teoretycznie wahacz nam pękł a w poniedziałek jedziemy do biedronki na promocje to auto musi byc sprawne
i nie zawsze można coś kupić czasem trzeba sobie radzić samemu i dobrze bo liczyć to można ale – na siebie 
- Od: 11 sty 2011, 18:02
- Posty: 40
- Skąd: TST
- Auto: Była: MX-3 1.8 V6 DOHC '92 RED
jak używa auta tylko do biedronki to ok ale na spawanym wahaczu nie pojechałbym 200km/h :–)
- Od: 26 lis 2010, 12:58
- Posty: 27
- Skąd: Nowy Sącz
Od 323 jest ciut inny wg opinii na forum. Jak na urwanym przejechałem 8tys km i często vmax 210km/h osiągałem to na pospawanym gorzej nie będzie. Koło nie odpadło więc ten wahacz dużych sił nie przenosi. Co się boicie? Przecież nie spawałem drążka kierowniczego czy tarczy hamulcowej 
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
janiszzz_mx3 napisał(a):Od 323 jest ciut inny wg opinii na forum. Jak na urwanym przejechałem 8tys km i często vmax 210km/h osiągałem to na pospawanym gorzej nie będzie. Koło nie odpadło więc ten wahacz dużych sił nie przenosi. Co się boicie? Przecież nie spawałem drążka kierowniczego czy tarczy hamulcowej
szokujesz mnie mistrzu.... 210? życie ci niemiłe?
-
Ania_TM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość