Witam
Pierwszy raz piszę na tym forum, więc postaram się to zrobić na zasadzie samochód problem pytanie, jakbym coś źle napisał to nie bijcie
Kupiłem Mazdę MX-3 w/g numeru VIN (sprawdzone w salonie mazdy jest to 1.6 DOHC) jednak pod maską jak nic siedzi 1.8 V6 24V. samochód na biegu jałowym ma ok 2500 obrotów, natomiast na 5 biegu przy prędkości 100-110 km/h jest juz przy czerwonej kresce 7000 obrotów. Madzia wszystkie biegi ma bardzo zbliżone do siebie minimalna różnica.
Pytanie: czego to może być wina ?
pod czego zacząć sprawdzanie ?
nowo kupiona mx3 – kilka pytań o obrotomierz.
Ostatnio edytowano 28 mar 2015, 22:31 przez Piotrek_154, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Korekta tematu
Powód: Korekta tematu
- Od: 3 kwi 2010, 20:39
- Posty: 26
A może obrotomierz nie pasuje do silnika :–) Czy rzeczywiście masz tak wysokie obroty czy tylko tak pokazuje obrotomierz ? Bo V6 ma o 2 cylindry więcej więc obrotomierz dostaje 2 impulsy dodatkowo i chyba to jest problem. Zmień liczniki na od V6 i będzie oki. Takie moje zdanie.
- Od: 30 lis 2008, 11:00
- Posty: 141
- Skąd: Uniejów
Nie tak dawno na forum był podobny problem z obrotami. Obrotomierz ci źle pokazuje i tyle.
2500 na jałowym to stanowczo za dużo ja bym szedł tym tropem, chyba że wydaje Ci się że ma tyle, na 5 biegu przy 100-110 wskazówka powinna być w okolicach 3-4 tyś przy tym silniku.
P O Z D R A W I A M
- Od: 2 mar 2010, 18:00
- Posty: 107
- Skąd: Wlkp / Poznań okolice
- Auto: 2x MX3 1.6 16V 98r. Było sobie życie;)
VW Passat B6 2.0 TDI CR 4MOTION DSG
VW Golf 4 1.9 TDI 150KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości