Mazda 323S [BA] 1,7TD ISUZU – instalacja dla alternatora oplowskiego tez TD

Witam,
Jestem posiadaczem Mazdy 323S [BA] 1,7 TD silnik isuzu, tydzień temu zakończył swój żywot alternator (nie było co regenerować) zmobilizowany rozpocząłem poszukiwania nowego/regenerowanego alternatora, niestety z wyszukaniem identycznego (to samo koło pasowe, ta sama końcówka vacu) były małe problemy – nawet w rozbitkach. Z racji tego że taki sam silnik montowany był w Oplach znalazłem altka właśnie do tych samochodów. Mocowania, parametry ok, przerzucone jedynie koło pasowe i końcówka vacu od starego sprzętu. Wtyczka 2 piny identyczna. Niestety po założeniu alternatora okazuje się że ładowanie jest zbyt niskie, objawy typowe dla awarii mostka/regulatora. Masa ok, kontrolka ładowania gaśnie, ale po chwili zapala się na nowo, alternator się grzeje i z ładowania nici. Niestety dopiero po zaistniałych objawach przyglądnąłem się wejściom na wtyczkę, niby takie samo a jednak inne oznaczenia (dodaję w załączniku) Pojawia się pytanie do ekspertów w tym temacie, czy istnieje możliwość modyfikacji wtyczki/instalacji tak aby pasowała do alternatora oplowskiego? Co oznaczają symbole na schemacie? Mechanik zachodzi w głowę, nie jest w stanie nic poradzić, identyczna sytuacja występuje na alternatorze po regeneracji jak i na nowym. Będę wdzięczny za pomoc, nie spodziewałem się, że dla alternatorów do tego samego silnika pojawią się takie rozbieżności (wcześniej nie miałem do czynienia z elektryką samochodową, ale od czasu problemów z pierwszym alternatorem na przyszłość będę starał się lepiej zapoznać z tematem)
Jestem posiadaczem Mazdy 323S [BA] 1,7 TD silnik isuzu, tydzień temu zakończył swój żywot alternator (nie było co regenerować) zmobilizowany rozpocząłem poszukiwania nowego/regenerowanego alternatora, niestety z wyszukaniem identycznego (to samo koło pasowe, ta sama końcówka vacu) były małe problemy – nawet w rozbitkach. Z racji tego że taki sam silnik montowany był w Oplach znalazłem altka właśnie do tych samochodów. Mocowania, parametry ok, przerzucone jedynie koło pasowe i końcówka vacu od starego sprzętu. Wtyczka 2 piny identyczna. Niestety po założeniu alternatora okazuje się że ładowanie jest zbyt niskie, objawy typowe dla awarii mostka/regulatora. Masa ok, kontrolka ładowania gaśnie, ale po chwili zapala się na nowo, alternator się grzeje i z ładowania nici. Niestety dopiero po zaistniałych objawach przyglądnąłem się wejściom na wtyczkę, niby takie samo a jednak inne oznaczenia (dodaję w załączniku) Pojawia się pytanie do ekspertów w tym temacie, czy istnieje możliwość modyfikacji wtyczki/instalacji tak aby pasowała do alternatora oplowskiego? Co oznaczają symbole na schemacie? Mechanik zachodzi w głowę, nie jest w stanie nic poradzić, identyczna sytuacja występuje na alternatorze po regeneracji jak i na nowym. Będę wdzięczny za pomoc, nie spodziewałem się, że dla alternatorów do tego samego silnika pojawią się takie rozbieżności (wcześniej nie miałem do czynienia z elektryką samochodową, ale od czasu problemów z pierwszym alternatorem na przyszłość będę starał się lepiej zapoznać z tematem)