Witam mam problem z ładowaniem, natomiast jest to 1.7 TD ISUZU,
moje pytanie nie mogę zobaczyć jaki mam alternator, zadnego symbolu nie widać i nie wiem co robić, mianowicie na zimnym silniku mam za niskie napięcie ładowania. Jak się nagrzeje jest lepiej ale nie do końca. Tym bardziej chciałem założyć dodatkowe ogrzewanie i wiem że w obecnej sytuacji nie mogę.
Normalnie akumulator mam nie doładowany a idzie zima (aku ma 2 lata) Przy wyłączonym zapłonie ok 12,2V a prąd ładowania na wolnych obrotach po rozgrzaniu jest 13,2V na obrotach ok 2tys. mam ok 13,5V. Ale światła grzanie tylnej szyby dmuchawa i już strasznie spada w dół.
Auto ładuje za słabo i będzie powoli rozładowywać akumulator co moge zrobić??
Jeśli by były szczotki da się to wymienić samemu, problem mam bo nie wiem jaki mam altek, i nie wiem jakie kupić szczotki czy regulator. A nie mam tyle czasu by go wyciągnąć zobaczyć jakie są i jakie zamówić i dopiero innego dnia składać. Jak by to najszybciej zrobić i gdzie??? W okolicy Sandomierz, Stalowa Wola, Tarnobrzeg. Proszę odpowiedzieć jakiej firmy może być alternator w tym modelu????
http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&sa=N&biw=1366&bih=628&tbm=isch&tbnid=xmlGHWx_wisvIM:&imgrefurl=http://www.leclerc.rzeszow.pl/elektroniczny-tester-akumulatora-i-alternatora-podlaczany-do-gniazda-zapalniczki-produkt-21493.html&docid=h3n5IUi7_EzLrM&imgurl=http://www.leclerc.rzeszow.pl/foto_shop/47/21493_elektroniczny-tester-akumulatora-i-alternatora-podlaczany-do-gniazda-zapalniczki_120208035821.jpg&w=800&h=747&ei=LkKEUKDtNpDNswabpIDIBw&zoom=1&iact=rc&dur=346&sig=111253440483752073150&page=3&tbnh=145&tbnw=164&start=49&ndsp=29&ved=1t:429,r:32,s:20,i:229&tx=84&ty=50
tu podglądowy tester
Ładowanie alternatora – 323 z silnikiem Isuzu 1.7
Strona 1 z 1
Mat25 napisał(a):natomiast jest to 1.7 TD ISUZU,
mysle, ze powinienes podjechac do ASO ISUZU i tam sie dowiedziec co tam masz...
i na tej podstawie albo dorobic regulator napiecia, albo zamowic ...
ja wrozka nie jestem...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wojtek napisał(a):Mat25 napisał(a):natomiast jest to 1.7 TD ISUZU,
mysle, ze powinienes podjechac do ASO ISUZU i tam sie dowiedziec co tam masz...
i na tej podstawie albo dorobic regulator napiecia, albo zamowic ...
ewentualnie udaj sie na forum ISUZU...
ja wrozka nie jestem...
To jest Mazda z silnikiem Isuzu Daj VIN auta na PW to powiem Ci symbol alternatora.
PS. To sobie dział na zadanie pytania wybrałeś
smile napisał(a):To sobie dział na zadanie pytania wybrałeś
no racja...
smile napisał(a):Daj VIN auta na PW to powiem Ci symbol alternatora.
Dopisano N, 21 paź 2012, 22:58:
przenosze do BA
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Ładowanie powiedzmy że wróciło do normy, poczytałem i odłączyłem grzanie tylnej szyby.
Gdzieś na necie doczytałem że grzanie tylnej szyby może zabierać nawet 240W co się wiąże z tym że to ok 20A które cały czas było włączone. (rozwalony włącznik grzania szyby)
Dodatkowo może i jakieś małe zwarcie być.
Ładowanie jest w granicach 14V już po odłączaniu grzania świec.
Gdzieś na necie doczytałem że grzanie tylnej szyby może zabierać nawet 240W co się wiąże z tym że to ok 20A które cały czas było włączone. (rozwalony włącznik grzania szyby)
Dodatkowo może i jakieś małe zwarcie być.
Ładowanie jest w granicach 14V już po odłączaniu grzania świec.
- Od: 10 wrz 2010, 21:33
- Posty: 59
- Skąd: -->Sandomierz<--
- Auto: Mazda 323 BA S 1.7 TD
Było: Honda Civic Vgen,
VW Golf II,
Skoda 125L, :D
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość